Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Tarcza antykryzysowa
Odnawialne źródła energii
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
Fundusz Dróg Samorządowych
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
NIP 872-10-16-900
tel. 014 68 19 121-123
fax 014 6819 123
sekretariat@radomyslwielki.pl
Adres ESP na ePUAP:
/hssf30b12n/skrytka
rachunek bankowy:
87947900092001000001690004
Gmina Radomyśl Wielki
NIP: 817-19-54-408
REGON: 851661228
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
Koordynatorzy projektu, a także zagraniczni partnerzy dołożyli wszelkich starań, aby pobyt uczniów i staż w zagranicznych firmach przebiegał na najwyższym poziomie. Wszystkie koszty praktyk pokrywane są z Funduszy Europejskich.
Dla handlowców i informatyków
Projekt „Trzecia edycja programu Erasmus plus w Zespole Szkół w Radomyślu Wielkim – przepustką do sukcesu zawodowego techników handlowców i techników informatyków”, który finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus plus, powstał na potrzeby uczniów i uczennic Zespołu Szkół w Radomyślu Wielkim. Nazwa projektu oddaje charakter zadań, które czekają na ich uczestników. W ramach realizacji programu w roku szkolnym 2018/2019 zorganizowano wyjazd dwóch grup na miesięczny staż zawodowy w zagranicznych zakładach pracy: jedna grupa wyjechała do Austrii, a druga grupa do Niemiec.
Zagraniczne doświadczenie
W projekcie bierze udział 16 uczniów i dwoje nauczycieli, którzy pełnią funkcję koordynatorów. Panie Jolanta Erazmus i Beata Szpakowska - Machniak są odpowiedzialne za merytoryczne przygotowanie projektu, a także szkolenie kulturowe i językowe. Ponadto obie panie pełnią rolę opiekunów podczas wyjazdu młodzieży do miejsc praktyk. - Głównym celem projektu jest zapewnienie uczniom możliwości zdobycia zawodowego, profesjonalnego doświadczenia i wykształcenia na międzynarodowym poziomie, co pozwoli zwiększyć szanse uczestników stażu na zatrudnienie w przyszłości oraz ich mobilność na polskim i europejskim rynku pracy. Uczniowie maja możliwość także rozwinięcia swoich umiejętności językowych i poznanie kultury Austrii i Niemiec – przekazuje Anna Brożyna, p.o. dyrektora szkoły.
Nominacja do EDUinspiracji
Dobór krajów i doświadczonych organizacji partnerskich jakimi są: „Bildungsberatung & Schülervermittlungsagentur” w Austrii a także instytucja „Infeba” z Hamburga, posiadających kilkuletnie doświadczenie w organizowaniu praktyk zagranicznych oraz w koordynowaniu projektów europejskich, pozwolił na szczególne ukierunkowanie nauki i praktyki. Współpraca pomiędzy szkołą, a organizacjami partnerskimi zaowocowała również nominacją do prestiżowej nagrody w konkursie edukacyjnym „EDUinspiracje”, które w tym roku przebiegały pod hasłem „Podziel się sukcesem”. Jest to potwierdzenie, że współpraca ta stoi na wysokim poziomie.
Powrót z certyfikatem
- Potwierdzeniem zdobytych kompetencji i umiejętności przez uczniów będzie otrzymanie dokumentu Europass – Mobilność. Udział w projekcie poświadcza także certyfikaty uczestnictwa, a także ocena za osiągnięte efekty uczenia się zgodnie z systemem ECVET, który uznawany jest w całej Unii Europejskiej. Mamy nadzieję, ze pobyt naszych uczniów to nie tylko zdobyte doświadczenie i umiejętności zawodowe, ale także przyjaźnie oraz współpraca z zagranicznymi pracodawcami – dodaje Anna Brożyna.