Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Tarcza antykryzysowa
Odnawialne źródła energii
Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych
Fundusz Dróg Samorządowych
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
NIP 872-10-16-900
tel. 014 68 19 121-123
fax 014 6819 123
sekretariat@radomyslwielki.pl
Adres ESP na ePUAP:
/hssf30b12n/skrytka
rachunek bankowy:
87947900092001000001690004
Gmina Radomyśl Wielki
NIP: 817-19-54-408
REGON: 851661228
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
Inwentaryzacji poddane będą wszystkie budynki na terenie gospodarstw (mieszkalne, gospodarcze itp.). W związku z tym właściciele i zarządcy nieruchomości proszeni są o udzielanie pomocy inspektorom terenowym wykonującym w/w inwentaryzację i przekazywanie im informacji o wyrobach azbestowych, znajdujących się na posesjach. Mieszkańcy posiadający na swoim terenie składowane wyroby azbestowe proszeni są o zgłoszenie tego faktu (wraz z podaniem ilości i miejsca) pod nr tel. +48 531 777 345, +48 531 777 891 lub na adres mailowy: gminy@greenlynx.pl. Informacje te można także zgłosić inspektorom wykonującym inwentaryzację w terenie. Inspektorzy będą posiadali upoważnienie Burmistrza Radomyśla Wielkiego.
Dzięki przeprowadzonej inwentaryzacji, gmina będzie miała możliwość pozyskania dotacji na usuwanie wyrobów azbestowych od mieszkańców, którzy zadeklarują taką potrzebę. Szczegółowych informacji w tej sprawie udzielają pracownicy Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim.