Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Inicjatywę organizacji tego spotkania wzięli na siebie jednostka OSP, rada sołecka i Stowarzyszenie Praktyczna Pani. 26 stycznia o godz. 15, w miejscowej remizie OSP kilkadziesiąt osób wraz z proboszczem Januszem Ulem, burmistrzem Józefem Rybińskim, prezesem jednostki OSP Eugeniuszem Rybą, sołtyską Teresą Kij i radną Zuzanną Seterą zasiedli przy wspólnym stole.
Proboszcz parafii w Dulczy Małej rozpoczął spotkanie opłatkowe od wspólnej modlitwy. Następnie wszyscy łamali się opłatkiem. Sam burmistrz życzył gościom wiele radości na twarzy oraz w sercach i aby mieszkańcy Dulczy nie zapominali, że mimo różnych kolei losu takie spotkania są dowodem na to, że nikt nie jest sam.
Organizatorzy przygotowali posiłek składający się z żurku oraz pierogów i chociaż to tradycyjne dania to jedne z trzech gatunków pierogów zaskoczyły gości smakiem, bo były faszerowane swojską kaszanką.
Kilka dni trwało przygotowanie dań na ten wyjątkowy dzień, ale radość i integracja mieszkańców wsi udowodniły, że było warto.
Miejscowy chór „Ósemka” uświetnił swoim występem spotkanie i nie zabrakło także Kapeli Ludowej Kije z Dulczy Małej, której repertuar umilał wszystkim czas. Także burmistrz intonował kolejne kolędy, które wszyscy chętnie śpiewali, a żegnając się z zebranymi zachęcał do dalszego kolędowania.
Spotkania opłatkowe dla osób samotnych i starszych to już tradycja, która w Dulczy Małej trwa od kilku lat, a ich pomysłodawcami są sołtyska i radna.