Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Również i w tym roku szkolnym przyłączyli się do ogólnopolskiej zbiórki pieniędzy w ramach Fundacji na rzecz osób niewidomych i niepełnosprawnych „Pomóż i Ty” biorąc udział w akcji ,,Szkoło Pomóż i Ty”. Tegoroczna akcja stawia za cel pomoc 17-letniemu Kamilowi Dominiak, który od urodzenia choruje na Mózgowe Porażenie Dziecięce, dokładnie na zakup sprzętu do edukacji i obsługi komputera za pomocą ruchów gałek ocznych. W kweście wzięły udział uczennice działające w SU: Julia Pietrucha, Patrycja Cierpik, Daria Falarz z klasy V oraz Julia Noga, Nikola Szęszoł i Justyna Krzystyniak z klasy IV. Dziewczęta rozprowadzały cegiełki wśród małej liczby uczniów, nauczycieli i pracowników naszej szkoły. Uczniom udało się zebrać 98 zł. W zeszłym roku była to kwota 94,50zł.
Kolejną akcję jaką Samorząd Uczniowski zorganizował, to zbiórka suchej karmy dla zwierząt ze schroniska. Zebrano 10,7 kg karmy, która została przekazana do przytuliska dla psów i kotów z Azylu dębickiego. Uczniowie otrzymali podziękowanie podpisane przez burmistrza Dębicy.
Ponadto uczniowie nieprzerwanie zbierają plastikowe nakrętki oraz zużyte baterie, które przekazywane są na cele charytatywne. Akcje te przyczyniają się również do dbania o własne środowisko i uczą segregacji śmieci. Akcje społeczne i charytatywne uczą nas dostrzegać, że czasami bardzo blisko jest ktoś taki sam jak my, kto ma takie same potrzeby, ale niewielkie możliwości, aby je zrealizować. "Praca" dla nich uczy nas pokory wobec życia. Podjęte działania wzbudzają poczucie własnej wartości, uwrażliwiają na potrzeby innych (słabszych, mniej sprawnych, mniej zaradnych...), integrują środowisko, uczą empatii, większej wrażliwości na potrzeby i problemy innych, a przede wszystkim tego, że wspólnie możemy zdziałać więcej! Uczniowie uczestnicząc w nich wyrabiają w sobie poczucie odpowiedzialności za podjęte zadania.