| Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
| Wtorek | 7.30 – 15.30 |
| Środa | 7.30 – 15.30 |
| Czwartek | 7.30 – 15.30 |
| Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
| Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
| Wtorek | 7.30 – 15.30 |
| Środa | 7.30 – 15.30 |
| Czwartek | 7.30 – 15.30 |
| Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego
z zakresu pomocy społecznej pn. „Prowadzenie Środowiskowego Domu Samopomocy dla 36 osób z niepełnosprawnością intelektualną na terenie gminy Radomyśl Wielki”.
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. 2025 poz. 1153) oraz art. 11 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego
i o wolontariacie (Dz.U. z 2025 r. poz. 1338), zarządzam co następuje:
§ 1
Dokonuje się sprostowania omyłki pisarskiej w Zarządzeniu Nr 205/2025 Burmistrza Radomyśla Wielkiego z dnia 06 listopada 2025 r. w sprawie ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej pn. „Prowadzenie Środowiskowego Domu Samopomocy dla 36 osób z niepełnosprawnością intelektualną na terenie gminy Radomyśl Wielki” w ten sposób, że zapis „Prowadzenie Środowiskowego Domu Samopomocy dla 36 osób z niepełnosprawnością intelektualną na terenie gminy Radomyśl Wielki” zastępuje się zapisem: „Prowadzenie Środowiskowego Domu Samopomocy dla 37 osób z niepełnosprawnością intelektualną na terenie gminy Radomyśl Wielki”. Zmiana dotyczy również ogłoszenia o otwartym konkursie ofert, stanowiącego załącznik do w/w zarządzenia. Pozostałe zapisy pozostają bez zmian.
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
BURMISTRZ RADOMYŚLA WIELKIEGO
mgr Agnieszka Machnik