Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
nr spr. 341/23/2006 Radomyśl Wielki dn. 2006-05-24
1) Przedmiot zamówienia:
„Remont korytarza górnego i sal lekcyjnych wraz z klatką schodową na obrębie Szkoły Podstawowej w Podborzu”
2) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
www.radomyslwielki.pl
inwestycje@radomyslwielki.pl
Godz. urzędowania od 7.30 do 15.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości do 60.000 EURO
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpośrednio w
siedzibie Zamawiającego lub otrzymać pocztą po uprzednim zamówieniu faksem , nr
faksu /014/6819122.
Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia : 25,00 zł (netto)
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o
możliwości składania ofert częściowych :
CPV 452 14 200 – 2
- roboty posadzkarskie
- roboty malarskie
- roboty brukarskie
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
7) Termin wykonania zamówienia wymagany do 15.08.2006 r.
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22
ust. 1 pkt 1) ÷ 3) Pzp;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp;
- znajdują się w sytuacji finansowej zdolnej do realizacji zadania
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają
osoby do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk:
- 1.Kierownik budowy z uprawnieniami konstrukcyjno – budowlanymi - 3 lata
doświadczeń
UWAGA!
Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o wymaganej specjalności.
Kierownik Budowy i Kierownicy Robót muszą być członkami odpowiedniej terytorialnie Okręgowej
Izby Inżynierów
- posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia,
- posiadają doświadczenie w realizacji robót:
Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat jako główny wykonawca min. jednego kontraktu porównywalnego z
przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 50.000,00 PLN,
- wykonają siłami własnymi co najmniej 60% robót.
- udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 48 miesięcy.
9) Informacja na temat wadium:
Wadium ustalone w kwocie 600,00 zł (słownie: sześćset zł. 00/100) należy wnieść w jednej z podanych w SIWZ form.
10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - waga 100 %
11) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
pokój nr 12 do dnia 12-06-2006 do godziny 10.00
12) Otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miejskiego Radomyśl Wielki, adres jak wyżej, pok. nr 27
(sala narad) w dniu 2006-06-12 o godz.10.15
13) Termin związania ofertą:
- okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
14) Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
Czaja Kazimierz – kierownik Referatu Inwestycji UM - tel. nr (014) 6819831
Wiesław Kapustka – inspektor w Referacie Inwestycji UM - tel nr (014) 6819831
Skop Daniel – inspektor w Referacie Inwestycji UM - tel. nr (014) 6819831
........................................................
(pieczęć i podpis Burmistrza)