Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Gmina Radomyśl Wielki otrzymała z Fundacji Fundusz Współpracy w Warszawie dofinansowanie w kwocie 4.400 zł na projekt pn.” Akcja promocyjna lokalnych wyrobów mięsnych Gminy Radomyśl Wielki”
Grant pochodzi ze środków bezzwrotnej pomocy zagranicznej w ramach programu „AGRO-SMAK
Przedmiotem niniejszego projektu jest przeprowadzenie akcji promocyjnej lokalnych wyrobów mięsnych w Radomyślu Wielkim poprzez zorganizowanie 13 sierpnia 2006 roku „Dnia Wędliniarza”.
Założeniem projektu jest:
- promocja produktu lokalnego branży wędliniarskiej, które wytwarzane są na terenie Radomyśla Wielkiego technologią tradycyjną ,
- wzrost aktywności lokalnych producentów, jak również zachęta rolników do wytwarzania zdrowych, ekologicznych surowców dla lokalnych przedsiębiorców,
- prezentacja własnych produktów przez lokalnych producentów, połączona z degustacją i grillowaniem,
- zorganizowanie stanowisk promujących zdrową żywność,
- integracja środowiska małych zakładów przetwórstwa mięsnego z terenu Gminy Radomyśl Wielki oraz pokazanie korzyści płynących ze wspólnego działania.
Ponadto każdy z uczestników otrzyma informację o zasadach ochrony oraz funkcjonowaniu produktów regionalnych i lokalnych na rynku europejskim, o zasadach ubiegania się o ochronę oraz zarządzania chronioną marką produktu.
Głównym celem niniejszego projektu jest promocja produktów wędliniarskich jako produktu lokalnego z terenu gminy Radomyśl Wielki wytwarzanych od lat metodą tradycyjną według starych receptur. Planuje się również osiągnąć cele szczegółowe tj:
- większy rozwój produkcji tradycyjnej żywności w oparciu o lokalne zasoby surowców,
- rejestrację przez producentów produktu lokalnego,
- upowszechnienie wiedzy o produktach lokalnych,
- podniesienie atrakcyjności turystycznej gminy.
Budżet projektu obejmuje:
Rodzaj | Wartość całkowita | Sposób sfinansowania wydatku (kosztu) | |||
netto | z dofinansowania Programu „Agro-Smak2” | ze środków własnych | z pobieranych opłat | inne | |
1. banery reklamowe 2 szt | 1400 | 1400 |
|
|
|
2. foldery promocyjne -5000 szt
| 1100 | 1100 |
|
|
|
3. pokaz kulinarny | 1500 | 1500 |
|
|
|
4. plakaty -100szt | 400 | 400 |
|
|
|
RAZEM | 4 400 | 4 400 |
|
|
|