ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA USŁUGI INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Radomyśl Wielki uzyskała dotację w wysokości 30 500,00 PLN, całość tej dotacji przeznacza na realizację niżej określonych usług.

1.       ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Radomyśla Wielkiego, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

2.       SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się  w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim II piętro, pok. 28, dnia 17.06.2008r. o godzinie  12.00.

3.       PROCEDURA

Wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

4.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

WARIANTY

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

1) Część I

Organizacja różnych form aktywizacji i rozwoju dla seniorów (organizacja spotkań, kursy i tworzenie klubów) i rozwój różnego rodzaju zainteresowań oraz wyjazdów.

Termin wykonania zamówienia: [od 10.07.2008r do 15.12.2008r]

2) Część II

Organizacja różnych form wsparcia dla seniorów w tym organizacja wolontariatu, dowozu, dożywienia, usługi opiekuńcze.

Termin wykonania zamówienia: [od 10.07.2008r do 15.12.2008r]


5.       UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.       Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.       Organizacje kościelne

3.       Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.       Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.       Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,

6.       KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ[1]

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

b.      dysponowanie odpowiednią bazą lokalową lub placem,  zapleczem kuchennym i toaletą,

c.       dysponowanie odpowiednimi zasobami technicznymi oraz kadrowymi,

d.      przedstawienie spójnego programu realizowanych usług.,

e.       wykorzystanie do realizacji usług objętych ofertą mieszkańców gminy Radomyśl Wielki.

f.        dysponowanie min. 1 osobą z doświadczeniem w pracy z osobami starszymi.

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia[2]:

Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia lub placu  z wymaganym wyposażeniem,

·         Dotychczasowe doświadczenie w organizacji imprez.

·         CV personelu mającego realizować usługi.

7.       PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

SKŁADANIE OFERT

a)      Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w pokoju nr 2 Urzędu Miejskiego, lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim, Rynek 32 w terminie do 01.07.2008 r. (Decyduje data wpływu do Urzędu)

b)      Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)      Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem