ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA USŁUGI INTEGRACJI SPOŁECZNEJ

W ramach środków uzyskanych przez Rząd Rzeczpospolitej Polskiej z kredytu Międzynarodowego Banku Odbudowy i Rozwoju (Bank Światowy) na Poakcesyjny Program Wsparcia Obszarów Wiejskich (PPWOW) Gmina Radomyśl Wielki uzyskała dotację w wysokości 1.000,00 PLN, część tej dotacji przeznacza na realizację niżej określonych usług.

 

1.       ZAMAWIAJĄCY

Burmistrz Gminy Radomyśl Wielki, (zwany dalej Zamawiającym) zaprasza zainteresowanych kwalifikowanych usługodawców do składania ofert na świadczenie wszystkich lub wybranych usług integracji społecznej mieszkańcom Gminy spośród usług opisanych poniżej.

 

2.       SPOTKANIE INFORMACYJNE

Spotkanie informacyjne dla zainteresowanych, potencjalnych usługodawców odbędzie się  w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim II piętro, pok. 28, dnia 28.08.2008r. o godzinie  12.00.

 

3.       PROCEDURA

Wybór usługodawców odbywać się będzie w oparciu o procedurę CPP ((ang.) Community Participation in Procurement – Udział społeczności w zamówieniach) Banku Światowego opisaną w Podręczniku Realizacji Programu Integracji Społecznej dostępnym pod następującym adresem: http://www.ppwow.gov.pl. Podręcznik zawiera również informacje nt. kosztów kwalifikowanych, podmiotów uprawnionych do świadczenia usług jak również formularze wykorzystywane w realizacji programu.

 

4.      OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SZCZEGÓŁOWY OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI)

 

OFERTY CZĘŚCIOWE

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferent może złożyć ofertę na jedną lub więcej części. Jeżeli Oferent pragnie złożyć ofertę na więcej niż jedną część, jest zobowiązany do złożenia odrębnych ofert techniczno-finansowych na każdą cześć. Wybór ofert jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części.

 

WARIANTY

Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych

 

Organizowanie różnych form spędzania wolnego czasu mające na celu rozwój dzieci i młodzieży oraz profilaktyka. Organizacja świetlic, szkoleń, spotkań oraz placów zabaw.

Termin wykonania zamówienia: [od 15.09.2008r. do 15.12.2008r.]



5.       UPRAWNIENI USŁUGODAWCY

Podmiotami uprawnionymi do ubiegania się o zamówienie w ramach niniejszej procedury są:

1.       Organizacje pozarządowe (NGOs)

2.       Organizacje kościelne

3.       Prywatni usługodawcy: Firmy, osoby fizyczne, spółdzielnie socjalne,

4.       Samorządy zawodowe, organizacje samorządu gospodarczego, izby rolnicze

5.       Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego, stowarzyszenia jst i im podległe jednostki organizacyjne,

 

6.       KRYTERIA OCENY TECHNICZNEJ[1]

 

a.      zgodność z warunkami realizacji i zakresem zamawianych usług

b.      dysponowanie odpowiednią bazą lokalową, zapleczem kuchennym i toaletą,

c.       przedstawienie spójnego programu realizowanych zajęć

 

Zamawiający oceni spełnienie powyższych minimalnych kryteriów technicznych w oparciu o następujące dokumenty/oświadczenia[2]:

 

·         Oświadczenie o posiadaniu pomieszczenia z wymaganym wyposażeniem

·         CV personelu mającego realizować usługi

·         Oświadczenie o doświadczeniu w organizowaniu tego typu zajęć

·         NIP, REGON oraz numer konta bankowego.

 

7.       PROCEDURY SKŁADANIA I OCENY OFERT

 

SKŁADANIE OFERT

a)      Oferty techniczno-finansowe przygotowane z użyciem formularzy załączonych do niniejszego ogłoszenia, należy składać w zaklejonej kopercie osobiście w pokoju nr 2 Urzędu Miejskiego, lub za pośrednictwem poczty do Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim, Rynek 32 w terminie do 05.09.2008r. (Decyduje data wpływu do Urzędu)

b)      Oferta winna być ważna przez co najmniej 30 dni od daty określonej w pkt. a)

c)      Oferta winna być dostarczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta na świadczenie usług: Organizowanie różnych form spędzania wolnego czasu mające na celu rozwój dzieci i młodzieży oraz profilaktyka. Organizacja świetlic, szkoleń, spotkań oraz placów zabaw.”, ponadto na kopercie winny zostać umieszczone dane adresowe Usługodawcy.