Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Gmina Radomyśl Wielki reprezentowana przez Burmistrza Radomyśla Wielkiego Pana Józefa Rybińskiego przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Pana Leszka Jagody podpisała 30 kwietnia 2009 roku umowę o dofinansowanie projektu pn. Przebudowa drogi gminnej nr 103577 Partynia-Biesów od km 0+000 do km 3+
Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 ”Infrastruktura techniczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.
Całkowita wartość projektu wynosi 1 337 310,94 PLN w tym wydatki kwalifikowane 1 337 255,93 PLN, a wysokość dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wynosi 802 353,55 PLN.
Przedmiotem projektu jest przebudowa drogi gminnej 103577 Partynia - Biesów od km 0+000 do km 3+517 w miejscowościach Partynia, Radomyśl Wielki, Ruda o zakresie i technologii jak niżej:
1) odcinek pierwszy 0+003 do 2+893 km: z uwagi na bardzo zniszczone krawędzie jezdni w celu uzyskania właściwej pierwotnej szerokości jezdni tj.
2) Odcinek drugi km 2+923 do 3+511
a) o nawierzchni bitumicznej: poszerzenie istniejącej nawierzchni do szerokości
b) o nawierzchni z kruszywa: profilowanie mechaniczne istniejącej nawierzchni z uzupełnieniem kruszywem łamanym o grubości warstwy
Zaproponowane rozwiązanie jest w pełni wykonalne pod względem technicznym oraz zgodne z najlepszą praktyką w zakresie modernizacji infrastruktury drogowej. Zaplanowane rozwiązania są zgodne z obowiązującymi normami prawnymi. Zakres rzeczowy inwestycji jest optymalny w aspekcie zaspokojenia potrzeb użytkowników drogi. Inwestycja charakteryzuje się optymalnym stosunkiem jakości do ceny, która wynika z poziomu cen rynkowych.
Okres realizacji projektu ustala się na :
Rozpoczęcie realizacji projektu- 19.06.2008 r. (studium wykonalności)
Zakończenie rzeczowe realizacji projektu – 31.08.2009 r.
Zakończenie finansowe realizacji projektu – 10.09.2009 r.
(nal)