OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO DYREKTORA SZKOŁY

OGŁOSZENIE O KONKURSIE NA STANOWISKO

DYREKTORA SZKOŁY

BURMISTRZ RADOMYŚLA WIELKIEGO

ogłasza Konkurs na stanowisko

Dyrektora Szkoły Podstawowej w Dulczy Wielkiej

Dyrektora Szkoły Podstawowej im. K.K. Baczyńskiego w Żarówce

1. Do Konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dn. 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 826 z późn. zm.), tj.

- ukończyła studia wyższe magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w danym przedszkolu, szkole lub placówce;
- ukończyła studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;
- posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego
- w okresie pięciu lat bezpośrednio przed powierzeniem stanowiska dyrektora uzyskała co najmniej dobrą ocenę pracy w przedszkolu, szkole lub placówce, a w przypadku nauczyciela akademickiego - pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej, jeżeli stanowisko dyrektora obejmuje bezpośrednio po ustaniu zatrudnienia w szkole wyższej, albo w okresie roku bezpośrednio przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora uzyskał pozytywną ocenę dorobku zawodowego;
- posiada zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
- nie była karana karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela, oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;
- nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;
- nie była karana zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych.

2. Oferty osób przystepujących do konkursu powinny zawierać:

  • uzasadnienie przystąpienia do konkursu wraz z komcepcją funkcjonowania i rozwoju szkoły;

  • życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o stażu i przebiegu pracy pedagogicznej, a w przypadku nauczyciela akademickiego – pracy dydaktycznej;

  • zaświadczenie o stażu pracy pedagogicznej lub dydaktycznej;

  • w przypadku osoby będącej nauczycielem akt nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego oraz dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje;

  • dyplom ukończenia studiów wyższych lub studiów podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą albo świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą, prowadzonego zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli;

  • ocenę pracy zawodowej, o której mowa w § 1 pkt. 4 Rozprządzenia Ministra Edukacji narodowej I Sportu z dnia 6 maja 2003 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach szkół i placówek (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 826 z późn. zm.);

  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;

  • oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela, oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne;

  • oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne;

  • oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 147 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych.

  • Oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na prztewarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póxn. zm.) w celach związanych z przeprowadzeniem konkursu na stanowisko dyrektora szkoły;

3. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem “Konkurs na stanowisko dyrektora .. (wpisac nazwę szkoły)” w terminie do dnia 17 lipca 2009 r.do godz. 15.00 na adres:

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
ul. Rynek 32, pok. 20
39-310 Radomyśl Wielki

Konkurs przeprowadzi Komisja powołana przez Burmistrza Radomyśla Wielkiego.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.

Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego