Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Młodzież z Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Radomyślu Wielkim bierze udział w projekcie „Być przedsiębiorczym - nauka przez praktykę”, do którego zaprosił Uniwersytet Rzeszowski będący głównym koordynatorem działań.
Głównym celem przedsięwzięcia jest podniesienie jakości kształcenia w zakresie nauczania przedmiotu „Podstawy przedsiębiorczości”. Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny zakłada udział uczniów w wirtualnej symulacji działalności przedsiębiorstwa na rynku, wizyty w przedsiębiorstwach, warsztaty z pracodawcami, zajęcia dla uczniów „Praktyczne wykorzystanie matematyki finansowej” oraz dwa szkolenia dla nauczycieli: „Praca w grupach” i „Elementy matematyki finansowej”. Pierwsze zajęcia z młodzieżą z zakresu gry symulacyjnej odbyły się już 9 kwietnia i były powadzone przez Jarosława Kawałka z Uniwersytetu Rzeszowskiego.
Radomyska placówka jest jedyną zasadniczą szkołą zawodową w powiecie mieleckim biorącą udział w tym projekcie, natomiast w skali województwa jedną z trzech. Udział w projekcie, który będzie jeszcze trwał 2,5 roku, to nie tylko zdobycie wiedzy i szeregu umiejętności przez uczniów i nauczycieli, ale też wsparcie jakim są pomoce dydaktyczne, m.in. laptopy.
Opiekunem szkolnym projektu jest Alina Kużdżał – nauczycielka przedmiotów zawodowych, która podkreśla, że udział młodzieży w tym projekcie jest dla nich szansą na zdobycie wielu umiejętności, otwarcie się i rozwinięcie umiejętności.