ZAWIADOMIENIE STRON O ZEBRANYCH DOKUMENTACH I MATERIAŁACH PRZED WYDANIEM DECYZJI O ŚRODOWISKOWYCH UWARUNKOWANIACH

dla inwestycji pn: „Rozbudowie centrum wsi Dulcza Mała” .

UM-7624/9.7/2009

Radomyśl Wielki dnia 26-11-2009r.

ZAWIADOMIENIE
STRON O ZEBRANYCH DOKUMENTACH I MATERIAŁACH PRZED WYDANIEM DECYZJI

         Na podstawie art. 10 § 1, art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks
postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000r. nr 98, poz. 1071 z późn. zm.), w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. nr 199, poz. 1227 z późn. zm.) tutejszy organ zawiadamia strony, iż zebrał już wystarczające dowody i materiały do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z wniosku strony: Gminy Radomyśl Wielki dla przedsięwzięcia polegającego na: „Rozbudowie centrum wsi Dulcza Mała” polegająca na rozbudowie dróg, chodników i miejsc postojowych na terenie obejmującym działki o numerach ewidencyjnych: 1065, 1070/1, 1070/2, 1070/3, 723, 1008/1, 1007, 1006, 1187, 1186/1, 1185, 1181, 1176/1, 1178, 1177/1, 1177/2, 1168/1, 1168/2, 1171, 1167, 1168/3, 1164, 1162, 1156, 1143/1, 1143/3, 1143/5, 1155, 1154, 1150, 1151, 1152, 1153, 1149, 1147, 1148,1146 i 1145 w miejscowości Dulcza Mała gmina Radomyśl Wielki.

            Osoby mające interes prawny w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego obwieszczenia mają możliwość zapoznania się z aktami sprawy, uzyskania wyjaśnień w Urzędzie Miejskim w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, pokój nr 10, w godz. 7.30 - 15.30.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące przedmiotowej sprawy mogą również składać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@radomyslwielki.pl lub pisemnie w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim. Zgodnie z art. 49 K.P.A. doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

Zamieszczono na stronie internetowej w dniu 26-11-2009r.