Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
BURMISTRZ
RADOMYŚLA WIELKIEGO
Znak: BI.IV.6220.7.7.2014 Radomyśl Wielki dnia 17-10-2014r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 38 ust.1 w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r., poz. 1235 – j.t.),
zawiadamia się,
że w dniu 17-10-2014r. została wydana decyzja nr 6/2014 umarzająca postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: "Przebudowie i rozbudowie istniejącej Szkoły Podstawowej w Podborzu o salę gimnastyczną z zapleczem wraz z urządzeniami budowlanymi” na działkach nr ewid. 2193, 2209/7 i 2211 w miejscowości Podborze.
Inwestorem w/w przedsięwzięcia jest Gmina Radomyśl Wielki.
Z treścią w/w decyzji oraz dokumentacją sprawy w tym opinią Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Rzeszowie można się zapoznać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim, Rynek 32, pokój nr 3 w godzinach od 730 do 1530.
Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicach ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim w sołectwie Dulcza Wielka a także na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim www.radomyslwielki.pl.
Zamieszczono na stronie internetowej w dniu 17-10-2014r.
Z up. Burmistrza
/-/ Michał Sypek
Sekretarz Gminy