Nabór na stanowisko urzędnicze

Dyrektor Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administracyjnego Szkół w Radomyślu Wielkim ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze.
  1. Określenie stanowiska urzędniczego:

starszy referent ds. finansowych

  1. Do konkursu może przystąpić osoba spełniająca wymagania niezbędne (formalne), o których mowa w art. 6 ust. 1 iust. 3, tj., tj. osoba, która:

a) posiada polskie obywatelstwo;

b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta w pełni z praw publicznych;

c) posiada wykształcenie wyższe magisterskie (ekonomiczne lub administracyjne) – preferowana znajomość zarządzania finansami;

d) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

e) cieszy się nieposzlakowaną opinią.

  1. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):

a) znajomość przepisów prawa oświatowego;

b) znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego;

c) praktyczna znajomość obsługi programów komputerowych (Word, Excel);

d) minimum 12-miesięczny okres zatrudnienia w administracji samorządowej;

e) minimum roczne doświadczenie w rozliczaniu projektów dotacyjnych z Unii Europejskiej lub środków krajowych;

f) odpowiedzialność, systematyczność, dyspozycyjność;

g) umiejętność pracy w zespole;

Wyniki postępowania to łączny wynik z rozmów kwalifikacyjnych i analizy dokumentów sprawdzających stopień spełniania powyższych wymagań.

  1. Zakres obowiązków na stanowisku pracy:

a) realizacja i rozliczanie dotacji celowych dla placówek oświatowych;

b) prowadzenie i uzgadnianie stanów skladników majątkowych oraz rozliczanie inwentaryzacji poszczególnych placówek oświatowych;

c) ewidencja analityczna kont bilansowych i pozabilansowych placówek oświatowych;

d) prowadzenie spraw związanych z refundacją kosztów kształcenia pracowników młodocianych (pomoc de minimis);

  1. Warunki pracy:

a) wymiar czasu pracy – pełny etat

b) miejsce pracy – Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim

c) praca jednozmianowa, przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności i współpracy z innymi komórkami Urzędu Gminy i kierownikami jednostek organizacyjnych (szkoły i przedszkola);

d) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony;

  1. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny;

b) CV;

c) kserokopie posiadanych świadectw pracy (poświadczone za zgodność przez kandydata);

d) kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających posiadane wykształcenie, dodatkowe uprawnienia i kwalifikacje (poświadczone za zgodność przez kandydata);

e) oryginał kwestionariusza osobowego;

f) oświadczenie o niekaralności;

g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych;

h) oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na zatrudnienie na ww. stanowisku.

Uwaga: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz ustawą o pracownikach samorządowych”.

  1. Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni skladać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: "Nabór na stanowisko starszego referenta ds. finansowych" drogą pocztową lub osobiście w siedzibie GZEAS w Radomyślu Wielkim, ul. Rynek 32, pok. 20 (budynek Urzędu Miejskiego) do dnia 7 sierpnia 2015 r., godz. 15.00.

O zachowaniu terminu decyduje data wpływu. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie, nie będą rozpatrywane.

  1. Lista kandydatów, spełniających wymagania określone w ogłoszeniu o konkursie zostanie podana do wiadomości na stronie internetowej Gminy Radomyśl Wielki (www.radomyslwielki.pl) oraz na tablicy ogloszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego.

  2. Inne informacje:

a) zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej;

b) dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w GZEAS, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w GZEAS przez okres 4 miesięcy od dnia ogłoszenia wyników konkursu. W tym okresie kandydaci będą mogli osobiście odbierać te dokumenty. Po upływie wskazanego okresu czasu, nieodebrane dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.

21 lipca 2015