Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
341/05/2005
Radomyśl Wielki dn. 2005-04-19
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Przedmiot zamówienia:
”Wykonanie parkingu przy Szkole Podstawowej w Żarówce wraz z odnową chodnika dla pieszych na odcinku od Szkoły do Remizy OSP”
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
www.radomyslwielki.pl
inwestycje@radomyslwielki.pl
Godz. urzędowania od 7.30 do 15.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości do 60.000 EURO
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać pocztą po uprzednim zamówieniu faksem , nr faksu /014/6819122.
- Cena specyfikacji istotnych warunków : 30,00 zł (brutto)
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 6 cm – 249 m2.
- ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o gr. 6 cm – 187 m2.
- nie dopuszcza się składania ofert częściowych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 6) Termin wykonania zamówienia: 3 tygodnie licząc od daty podpisania umowy 7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia,
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;
3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – minimum kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej – całkowite doświadczenie: 3 lata( licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej) oraz pięciu pracowników fizycznych
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Posiadają potencjał sprzętowy – minimum 1 koparka i 1 zagęszczarka
6. Posiadają doświadczenie w realizacji robót w ciągu ostatnich 5-ciu lat:
- wykonanie min. 1500 m2 chodników (ilość łączna), potwierdzone referencjami;
7. Zawrą umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w projekcie umowy udzielając jednocześnie gwarancji na okres min. 36 miesięcy.
8) Informacja na temat wadium:
Wadium ustalone w kwocie 400,00 zł (słownie: czterysta zł. 00/100) należy wnieść w jednej z podanych w SIWZ form.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Cena - 90
Okres gwarancji (w miesiącach lecz nie dłuższy niż 72 m-ce) - 10
10) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
pokój nr 12
do dnia 2005-05-05 do godz. 10:00
11) Termin związania ofertą:
- okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
12) Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
Czaja Kazimierz – Kierownik Referatu Inwestycji UM – tel. nr (014) 6819831
Skop Daniel – prac. Referatu Inwestycji UM – tel. nr (014) 6819831
.........................................................
(pieczęć i podpis Burmistrza)