Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
341/08/2005
Radomyśl Wielki dn. 2005-04-29
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Przedmiot zamówienia:
”Remont drogi gminnej Dąbie -Koniec w kier. Róży (graniczącej z drogą powiatową) , kamieniem łamanym i masą mineralno-bitumiczną (warstwa ścieralna o gr. 5cm) – Gmina Radomyśl Wielki”
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
www.radomyslwielki.pl
inwestycje@radomyslwielki.pl
Godz. urzędowania od 7.30 do 15.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości do 60.000 EURO
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać pocztą po uprzednim zamówieniu faksem , nr faksu /014/6819122.
- Cena specyfikacji istotnych warunków : 15,00 zł (brutto)
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
- profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 5 cm (po zagęszczeniu),
- nawierzchnia z masy mineralno-bitumicznej, warstwa ścieralna, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm (pow.1980 m2).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 6) Termin wykonania zamówienia: 3 tygodnie licząc od daty podpisania umowy
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
1. Prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia,
2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych;
3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – minimum kierownik budowy z uprawnieniami w specjalności drogowej – całkowite doświadczenie: 3 lata( licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej) oraz pięciu pracowników fizycznych
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Posiadają potencjał sprzętowy – minimum 1 własna rozkładarka mas bitumicznych i 2 samochody ciężarowe – samowyładowcze nie mniejsze niż 5-10 ton
6. Posiadają doświadczenie w realizacji robót w ciągu ostatnich 5-ciu lat:
- wykonanie min. 5 km dróg o nawierzchni mineralno-bitumicznej (ilość łączna), potwierdzone referencjami;
7. Zawrą umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w projekcie umowy udzielając jednocześnie gwarancji na okres min. 24 miesiące.
8. Wniosą wadium w kwocie 800 zł
8) Informacja na temat wadium:
Wadium ustalone w kwocie 800,00 zł (słownie: osiemset zł. 00/100) należy wnieść w jednej z podanych w SIWZ form.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium Waga
Cena - 90
Okres gwarancji (w miesiącach lecz nie dłuższy niż 72 m-ce) - 10
10) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
pokój nr 12
do dnia 2005-05-16 do godz. 10:00
11) Otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miejskiego Radomyśl Wielki,adres jak wyżej, pok. nr 27 (sala narad) w dniu 2005-05-16 o godz. 10.30
12) Termin związania ofertą:
- okres 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
13) Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
Czaja Kazimierz – Kierownik Referatu Inwestycji UM – tel. nr (014) 6819831
Skop Daniel – prac. Referatu Inwestycji UM – tel. nr (014) 6819831
.........................................................
(pieczęć i podpis Burmistrza)