Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
nr spr. 341/17/2005
Radomyśl Wielki dn. 2005-08-25
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1) Przedmiot zamówienia:
”Przebudowa zabytkowego Rynku w Radomyślu Wielkim – część I”
2) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
www.radomyslwielki.pl
inwestycje@radomyslwielki.pl
Godz. urzędowania od 7.30 do 15.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60.000 EURO
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać pocztą po uprzednim zamówieniu faksem , nr faksu /014/6819122.
- Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia : 305,00 zł (brutto)
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych : CPV 45.11.12.00-0 (główny przedmiot)
Odnowa płyty rynku zabytkowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj.:
- budowa przyłącza wodociągowego,
- budowa kanalizacji deszczowej
- budowa oświetlenia ulicznego oraz zasilania placu imprez
- roboty rozbiórkowe chodników, nawierzchni
- parkingi i chodniki przy jezdni z kostki brukowej betonowej kolorowej i szarej
- plac na płycie rynku z kostki brukowej betonowej kolorowej i szarej
- tereny zieleni z elementami małej architektury (ławki, gazony) oraz przebudowa studni
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 7) Termin wykonania zamówienia - wymagany 30.08.2006 r.
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) ÷ 3) Pzp; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp; - znajdują się w sytuacji finansowej j.n. 1. posiadają obroty firmy za ostatnie 3 lata – min. 500 000 PLN rocznie; 2. posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia przez okres trzech miesięcy lub zdolność kredytowania do kwoty min. 100 000 PLN; |
| |
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają osoby do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk: 1.Kierownik budowy - 3 lata doświadczeń 2.Kierownik Robót Drogowych – 2 lata doświadczeń 3.Kierownik Robót Elektrycznych – 2 lata doświadczeń 4.Kierownik Robót Sanitarnych – 2 lata doświadczeń 5.Geodeta – 3 lata doświadczeń
UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o wymaganej specjalności. Kierownik Budowy i Kierownicy Robót muszą być członkami odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów
|
| |
| - posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia; - posiadają doświadczenie w realizacji robót: Wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat jako główny wykonawca min. jednego kontraktu porównywalnego z przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 200 000 PLN,
| |
- wykonają siłami własnymi co najmniej 70% robót. - udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy.
|
| |
9) Informacja na temat wadium:
Wadium ustalone w kwocie 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł. 00/100) należy wnieść w jednej z podanych w SIWZ form.
10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - waga 100 %
11) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
pokój nr 12
do dnia 2005-10-17 do godz. 10:00
12) Otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miejskiego Radomyśl Wielki, adres jak wyżej, pok. nr 20 (sala narad) w dniu 2005-10-17 o godz. 10.10
13) Termin związania ofertą:
- okres 60 dni od upływu terminu do składania ofert.
14) Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
Czaja Kazimierz – Kierownik Referatu Inwestycji UM – tel. nr (014) 6819831
15) Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego – Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2004-2006