Przetarg nieograniczony o wartości pow. 60.000 EURO na : "Przebudowa zabytkowego Rynku w Radomyślu Wielkim - część I"

nr spr. 341/17/2005

Radomyśl Wielki dn. 2005-08-25

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

    

1) Przedmiot zamówienia:

”Przebudowa zabytkowego Rynku w Radomyślu Wielkim – część I”

2) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Radomyśl Wielki

39-310 Radomyśl Wielki

www.radomyslwielki.pl

inwestycje@radomyslwielki.pl

Godz. urzędowania od 7.30 do 15.00

2) Określenie trybu zamówienia:

przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60.000 EURO

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać  bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać  pocztą po uprzednim zamówieniu faksem , nr faksu /014/6819122.

    - Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia : 305,00 zł (brutto)                

 

4) Opis przedmiotu oraz  wielkości  lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych :   CPV 45.11.12.00-0 (główny przedmiot)                                                                    

Odnowa płyty rynku zabytkowego  wraz z infrastrukturą towarzyszącą tj.:

-         budowa przyłącza wodociągowego,

-         budowa kanalizacji deszczowej

-         budowa oświetlenia ulicznego oraz zasilania placu imprez

-         roboty rozbiórkowe chodników, nawierzchni

-         parkingi i chodniki przy jezdni z kostki brukowej betonowej kolorowej i szarej

-         plac na płycie rynku z kostki brukowej betonowej kolorowej i szarej

-         tereny zieleni z elementami małej architektury (ławki, gazony) oraz przebudowa studni  

    Zamawiający nie dopuszcza   składania ofert częściowych

 

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:                                               

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych                                                                                                             7) Termin wykonania zamówienia - wymagany 30.08.2006 r.

8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 

- spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) ÷ 3) Pzp;

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp;

- znajdują się w sytuacji finansowej j.n.

     1.  posiadają obroty firmy za ostatnie 3 lata – min. 500 000 PLN rocznie;

2. posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia przez okres trzech miesięcy lub zdolność kredytowania do kwoty min. 100 000 PLN;

 

-  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;

- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają osoby do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk:

  1.Kierownik budowy -  3 lata doświadczeń

  2.Kierownik Robót Drogowych – 2 lata doświadczeń

  3.Kierownik Robót Elektrycznych – 2 lata doświadczeń

  4.Kierownik Robót Sanitarnych – 2 lata doświadczeń

  5.Geodeta – 3 lata doświadczeń    

 

UWAGA!

       Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o wymaganej specjalności.

       Kierownik Budowy i Kierownicy Robót muszą być członkami odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów

 

 

 


- posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia;


- posiadają doświadczenie w realizacji robót:

Wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat jako główny wykonawca min. jednego kontraktu porównywalnego z przedmiotem zamówienia o wartości  powyżej 200 000 PLN,

 

- wykonają siłami własnymi co najmniej 70% robót.

- udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy.

 

 

                                                                                                                  

9) Informacja na temat wadium:

Wadium ustalone w kwocie 7000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł. 00/100) należy wnieść w jednej z podanych w SIWZ form.

10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

                                                    

      Cena   -  waga 100 %           

11) Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Miejski Radomyśl Wielki

39-310 Radomyśl Wielki

pokój nr 12

do dnia 2005-10-17  do godz. 10:00

12) Otwarcie  ofert nastąpi w budynku Urzędu Miejskiego Radomyśl Wielki, adres jak wyżej, pok. nr 20 (sala narad)  w dniu 2005-10-17 o godz. 10.10

13) Termin związania ofertą:

- okres 60 dni od  upływu terminu do składania ofert.

 

14) Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z  wykonawcami są:

Czaja Kazimierz – Kierownik Referatu  Inwestycji UM – tel. nr (014) 6819831

 

15) Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego – Restrukturyzacja i Modernizacja Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich na lata 2004-2006

inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego