Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Radomyśl Wielki dn. 2006-03-01
nr spr. 341/03/2006
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1) Przedmiot zamówienia:
”Budowa oczyszczalni ścieków w Partyni wraz z budową kanalizacji sanitarnej w Radomyślu Wielkim”
2) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
www.radomyslwielki.pl
inwestycje@radomyslwielki.pl
Godz. urzędowania od 7.30 do 15.00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony o wartości powyżej 60.000 EURO
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać pocztą po uprzednim zamówieniu faksem , nr faksu /014/6819122.
- Cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia : 1000,00 zł (netto)
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych : CPV 45200000-9 i 45231300-8
- Oczyszczalnia ścieków SBR- o wydajności maks. 402,97 m3/dobę
- Sieć kanalizacji sanitarnej:
- główna PCV 315 i PCV 200 - 4301,2 mb
- rozdzielcza PCV 160 - 392,8 mb
- przyłącza 67 szt z PCV 160 - 1959,9 mb
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia wraz z rozruchem technologicznym - wymagany do 30.06.2007 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) ÷ 3) Pzp;
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp;
- znajdują się w sytuacji finansowej j.n.:
1. posiadają obroty firmy za ostatnie 3 lata – min. 2 000 000 PLN rocznie;
2. posiadają dostęp do środków finansowych wystarczających do realizacji zamówienia przez okres trzech miesięcy lub zdolność kredytowania do kwoty min. 1 000 000 PLN;
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności zatrudniają osoby do obsadzenia niżej wymienionych stanowisk:
1.Kierownik budowy - 3 lata doświadczeń
2.Kierownik robót elektrycznych – 3 lata doświadczeń
3.Kierownik robót sanitarnych – 3 lata doświadczeń
UWAGA!
Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o wymaganej specjalności.
Kierownik Budowy i Kierownik Robót muszą być członkami odpowiedniej terytorialnie Okręgowej Izby Inżynierów
- posiadają potencjał sprzętowy lub mają dostęp do jednostek sprzętowych niezbędnych do wykonania zamówienia,
- posiadają doświadczenie w realizacji robót:
Wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat jako główny wykonawca min. jednego kontraktu porównywalnego z przedmiotem zamówienia o wartości powyżej 4 000 000 PLN,
- wykonają siłami własnymi co najmniej 60% robót.
- udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy.
8) Informacja na temat wadium:
Wadium ustalone w kwocie 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł. 00/100) należy wnieść w jednej z podanych w SIWZ form.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - waga 100 %
10) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
pokój nr 12
do dnia 2006-04-25 do godz. 10:00
11) Otwarcie ofert nastąpi w budynku Urzędu Miejskiego Radomyśl Wielki, adres jak wyżej, pok. nr 20 (sala narad) w dniu 2006-04-25 o godz. 10.10
12) Termin związania ofertą:
- okres 60 dni od upływu terminu do składania ofert.
13) Pracownikami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
Czaja Kazimierz – kierownik Referatu Inwestycji UM - tel. nr (014) 6819831
Wiesław Kapustka – inspektor w Referacie Inwestycji UM - tel nr (014) 6819831
Skop Daniel – inspektor w Referacie Inwestycji UM - tel. nr (014) 6819831
14) Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006