Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do
Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rewalidacyjno-
Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2006/2007
I .ZAMAWIAJĄCY
Gmina Radomyśl Wielki
39-310Radomyśl Wielki
Ul.Rynek.32
Tel.(014) 6819122 fax(014)6819123
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podst.art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz U 2004 nr 19 poz. 177 ze zmianami)
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ
specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie www.radomyslwielki.pl
IV.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1)Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2006/2007
a) Zamówienie będzie wykonane w dniu nauki szkolnej w okresie od 01.09.2006 do 30. 06.2007 do Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej oraz w dniu pracy ORW w Pniu w okresie od 01.09.2006 do 31 07.2007
b) Opiekę nad uczniami zapewnia zamawiający
c) Przewidywana dzienna ilość kilometrów do przejechania min.250 km. (ok.5000km. miesięcznie )
d) Ilość przewożonych dzieci do Sz. P Dulcza Mała -23 i do ORW Pień -6 ,
CPV: 60113400-7
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
31 lipiec 2007r
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ; jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
2)posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;
- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli :
a)wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia 03.08.2006r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie ,co najmniej jedną (1) uslugę dowożenia (trwającą co najmniej 11 miesięcy w ramach jednego kontraktu )uczniów lub dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena ;
b) wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia przynajmniej 2 osoby, które posiadają wymienione prawem uprawnienia do kierowania środkami transportu wykazane w złożonej ofercie (prawo jazdy ,świadectwo kwalifikacji)
c)wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia sprzęt minimum 2 busy przystosowane do przewożenia osób niepełnosprawnych z miejscami siedzącymi -( minimum po 18 miejsc każdy )
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punktach 1-5 na podstawie złożonych wraz oferta oświadczeń ,dokumentów i wykazów.
VII.INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
-cena brutto:- 80%
-postępowanie w sytuacjach awaryjnych – 20%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1)Miejsce składania ofert
Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
39-310 Radomyśl Wielki ; ul. Rynek 32 pok. 20
2). Termin składania ofert :do dnia 3 sierpnia 2006 do godziny 10.00
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 3 sierpnia 2006 o godzinie 10.15 w pok.20.w Gminnym Zespole Ekonomiczno –Administracyjnym Szkół
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Załączniki: