Przetarg nieograniczony na dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rewalidacyjno - Wychowawczego w Pniu w roku szkol

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do
Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rewalidacyjno-
Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2006/2007



I .ZAMAWIAJĄCY

Gmina Radomyśl Wielki
39-310Radomyśl Wielki
Ul.Rynek.32
Tel.(014) 6819122 fax(014)6819123

  • Osobę uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest :Andrzej Przybyszewski nr.pok.20 (w siedzibie zamawiającego) tel. nr.(014)6819929
  • Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania :8.00- 15.00
  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (bezpłatnie )w siedzibie zamawiającego pok.nr.20 –Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ;39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na podst.art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz U 2004 nr 19 poz. 177 ze zmianami)

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ

IV.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

1)Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rewalidacyjno- Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2006/2007

a) Zamówienie będzie wykonane w dniu nauki szkolnej w okresie od 01.09.2006 do 30. 06.2007 do Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej oraz w dniu pracy ORW w Pniu w okresie od 01.09.2006 do 31 07.2007
b) Opiekę nad uczniami zapewnia zamawiający
c) Przewidywana dzienna ilość kilometrów do przejechania min.250 km. (ok.5000km. miesięcznie )
d) Ilość przewożonych dzieci do Sz. P Dulcza Mała -23 i do ORW Pień -6 ,

  • zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  • zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

CPV: 60113400-7

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

31 lipiec 2007r

VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ; jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

2)posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;
- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli :

a)wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia 03.08.2006r) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie ,co najmniej jedną (1) uslugę dowożenia (trwającą co najmniej 11 miesięcy w ramach jednego kontraktu )uczniów lub dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena ;
b) wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia przynajmniej 2 osoby, które posiadają wymienione prawem uprawnienia do kierowania środkami transportu wykazane w złożonej ofercie (prawo jazdy ,świadectwo kwalifikacji)
c)wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia sprzęt minimum 2 busy przystosowane do przewożenia osób niepełnosprawnych z miejscami siedzącymi -( minimum po 18 miejsc każdy )

3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punktach 1-5 na podstawie złożonych wraz oferta oświadczeń ,dokumentów i wykazów.

VII.INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

  • zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

-cena brutto:- 80%
-postępowanie w sytuacjach awaryjnych – 20%

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1)Miejsce składania ofert
Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
39-310 Radomyśl Wielki ; ul. Rynek 32 pok. 20

2). Termin składania ofert :do dnia 3 sierpnia 2006 do godziny 10.00

3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 3 sierpnia 2006 o godzinie 10.15 w pok.20.w Gminnym Zespole Ekonomiczno –Administracyjnym Szkół

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

  • wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Załączniki:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz