Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
„Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie
Gminy Radomyśl Wielki w r. szk. 2006/07”
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Radomysl Wielki
39 310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32 pok. 20
tel. (014) 68 19 122 fax (014) 68 19 123
* Osobą upoważniona do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Andrzej Przybyszewski, pok. 20 (w siedzibie zamawiającego), tel. (014) 68 19 929
* Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące postępowania: 8.00 – 15.00
* Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (bezpłatnie )w siedzibie zamawiającego pok.nr.20 – Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ;39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na pods.art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz . U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ
specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie www.radomyslwielki.pl
IV.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1)Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2006/2007 na podstawie wykupionych przez Gminę biletów miesięcznych
2) Zamówienie będzie wykonane w dniu nauki szkolnej w okresie od 01.09.2006 do 30. 06.2007 r.
3) Opiekę nad uczniami zapewnia zamawiający
4) Przewidywana liczba uczniów do przewiezienia – 574 dziennie
CPV: 60114000-0
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
30 czerwiec 2007r
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ;
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;
- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli :
a)wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia 03.08.2006r) a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie ,co najmniej jedną (1) usługę dowożenia (trwającą co najmniej 10 miesięcy w ramach jednego kontraktu )uczniów do szkół i placówek o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena ;
b) wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia przynajmniej 5 osób, które posiadają wymienione prawem uprawnienia do kierowania środkami transportu (prawo jazdy ,świadectwo kwalifikacji)
c)wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia sprzęt minimum 5 autobusów
3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
6) wykonają bilety miesięczne (wydruk komputerowy wraz z pieczęcią wykonawcy) na własny koszt i wręczą przewożonym uczniom w pierwszym dniu każdego miesiąca – dzień przewozu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punktach 1-6 na podstawie złożonych wraz oferta oświadczeń ,dokumentów i wykazów.
VII.INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
-cena brutto:100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1)Miejsce składania ofert
Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
39-310 Radomyśl Wielki ; ul. Rynek 32 pok. 20
2). Termin składania ofert :do dnia 3 sierpnia 2006 do gadziny 10.00
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 3 sierpnia 2006 o godzinie 10.30 w pok.20.w Gminnym Zespole Ekonomiczno –Administracyjnym Szkół
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Załączniki: