Przetarg nieograniczony: Dostawa sprzętu, oprogramowania, oraz usługi w ramach projektu: Budowa społeczeństwa informacyjnego Gminy Radomyśl Wielki

                 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI DO 60 000 EURO

Nr spr. 341/27/2006

I .ZAMAWIAJĄCY
Gmina Radomyśl Wielki
39-310Radomyśl Wielki
ul.Rynek.32
tel.(014) 6819122 fax(014)6819123

  • Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :
  1. organizacja przetargu – inż. Skop Daniel – Referat Inwestycji Urzędu Miejskiego, od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do 1500 – tel. (014) 6819831; fax (014) 6819123

  2. sprawy merytoryczne – mgr Dariusz Roczniak – Referat Finansowy i Podatków Urzędu Miejskiego, od poniedziałku do piątku w godz. od 730 do 1500 – tel. (014) 6819496;

  • Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 8.00 - 15.00

  • Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 15,00 zł netto) w siedzibie zamawiającego pok. nr 12 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. Od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony na podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz . U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA

  1. Dostawa sprzętu, oprogramowania, oraz usługi w ramach projektu: „Budowa społeczeństwa informacyjnego Gminy Radomyśl Wielki”:
    • zestaw komputerowy do PIAP wraz z niezbędnym oprogramowaniem – 10 szt.
    • drukarka laserowa monochromatyczna do PIAP - 5 szt.
    • drukarka atramentowa kolorowa do PIAP – 5 szt.
    • skaner do PIAP – 5 szt.
    • wyposażenie PIAP – 5 kompl.
    • instalacja łącza szybkiego dostępu do internetu w PIAP – 5 szt. przył.
    • kiosk multimedialny (infomat) zewnętrzny– 1 szt.
    • bezpieczne urządzenie do składania podpisu elektronicznego (PIAP, infomat) – 7 szt
    • serwer (platforma sprzętowa i systemowa do elektronicznego obiegu i archiwiz. dokumentów) – 1 szt
    • system elektronicznego obiegu i archiwiz. dokumentów – 1 szt.
    • urządzenie do wprowadzania dokumentów papierowych do archiwum elektroniczn. – 1 szt.
    • zestaw komputerowy – 3 szt.
    • komputer przenośny wraz z oprogramowaniem – 4 szt
    • zestaw do składania elektronicznego podpisu kwalifikowanego – 8 szt.
    • szkolenie pracowników urzędu oraz filii bibliotecznych – jak w zał. do SIWZ
    • urządzenie do HOT-SWAP – 1 szt
      CPV: 30.23.11.00-8

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

31 październik 2006 r.


VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

  1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
  2. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg.z art.24 Pzp
  5. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
  6. udzielą gwarancji na dostarczony sprzęt zgodnie z wymogami określonymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
  7. zapewnią krajowy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
  8. oświadczą, że w przypadku przekroczenia terminu naprawy sprzętu komputerowego ponad 4 dni robocze, zapewnią na czas naprawy sprzęt spełniający te same parametry funkcjonalne
  9. zapewnią przeszkolenie pracowników Urzędu Miejskiego oraz filii bibliotecznych w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania dostarczonego do Zamawiającego.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punktach 1-9 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń ,dokumentów i wykazów.

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

  • wadium ustalone w kwocie 3000 zł (trzy tysiące złotych 00/100) należy wnieść w jednej z podanych w SIWZ form.

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

  • cena brutto:100%

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Miejsce składania ofert
    Urząd Miejski Radomyśl Wielki
    39-310 Radomyśl Wielki ; ul. Rynek 32 pok. 12
  2.  Termin składania ofert :do dnia 10 sierpnia 2006 r. do godziny 10.00
  3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10 sierpień 2006 o godzinie 10.10
    w pok.27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

  • wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z wpływem terminu składania ofert.

Radomyśl Wielki dn. 01.08.2006 r.

SIWZ [ pobierz ]