Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia poniżej 60.000 EURO
„ Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie
Gminy Radomyśl Wielki w r. szk. 2007/2008 ”
I. ZAMAWIAJĄCY
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32 pok. 20
tel. (0-14) 68 19 122 fax (0-14) 68 19 123
* Osoba upoważniona do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Andrzej Przybyszewski, pok. 20 ( w siedzibie zamawiającego ), tel. (0-14) 68 19 929
* Godziny , w których udzielane są informacje dotyczące postępowania: 8.00 – 15.00
* Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna ( bezpłatnie ) w siedzibie zamawiającego pok. nr 20 – Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół;
39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 – do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
1. Przetarg nieograniczony na podst. art. 39-36 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku ( Dz. U 2004 nr 19 poz. 177 ze zmianami )
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE ZAMIESZCZONA SIWZ
1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie www.radomyslwielki.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1. Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2007/2008 na podstawie wykupionych przez Gminę biletów miesięcznych
2. Zamówienie będzie wykonane w dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2007 do 30.06.2008 rok.
3. Opiekę nad uczniami zapewnia zamawiający
4. Przewidywana liczba uczniów do przewiezienia – 574 dziennie
a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
b) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
CPV: 60114000-0
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. 30 czerwiec 2008 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
3. Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli:
a) wykonał wciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia 12.06.2007) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej jedną (1) usługę dowożenia ( trwającą co najmniej 10 miesięcy w ramach jednego kontraktu) uczniów do szkół i placówek o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena;
b) wykaże do wykonania niniejszego zamówienia przynajmniej 5 osób (kierowców), które posiadają wymienione prawem uprawnienia do kierowania środkami transportu ( prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji )
c) wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia sprzęt minimum 5 autobusów
d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
f) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
g) wykona bilety miesięczne ( wydruk komputerowy wraz z pieczęcią wykonawcy) na własny koszt i wręczy przewożonym uczniom w pierwszym dniu każdego miesiąca – dzień przewozu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punktach 1 – 3 na podstawie złożonych wraz z ofertą świadczeń, dokumentów i wykazów.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Miejsce składania ofert:
Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół
39-310 Radomyśl Wielki; ul. Rynek 32 pok. 20
1. Termin składania ofert: do dnia 19 czerwca 2007 do godziny 10.00
2. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19 czerwca 2007 o godzinie 10.15 w pok. 20 w Gminnym Zespole Ekonomiczno – Administracyjno Szkół
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.[ [ pobierz SIWZ ] ]]