Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o wartości zamówienia poniżej 60.000 EURO
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rewalidacyjno -Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2007/2008
I .ZAMAWIAJĄCY
Gmina Radomyśl Wielki
39-310Radomyśl Wielki
Ul.Rynek.32
Tel.(014) 6819122 fax (014)6819123
· Osobę uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Andrzej Przybyszewski nr.pok.20 ( siedziba zamawiającego) tel. nr (014)6819929
· Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 8.00- 15.00
· Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (bezpłatnie ) w siedzibie zamawiającego pok. nr.20 –Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ;39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony na podst.art.39-46ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr 19 poz. 177 ze zmianami)
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SIWZ
IV.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1)Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do
Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rewalidacyjno-
Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2007/2008 a) Zamówienie będzie wykonane w dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2007
do 30. 06.2008 do Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej oraz w dni pracy
ORW w Pniu w okresie od 01.09.2007 do 31 07.2008 b) Opiekę nad uczniami zapewnia Zamawiający c) Przewidywana dzienna ilość kilometrów do przejechania max..300 km (ok.6000 km miesięcznie ); d) Ilość przewożonych dzieci do Sz. P Dulcza Mała -17 i do ORW Pień -1 e) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
f) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
Oznaczenie wg WSZ - CPV: 60113400-7 V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
31 lipiec 2008 r. VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ;
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także
dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;
3) Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli : a)wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia 15.06.2004r)
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie ,co najmniej
jedną (1) usługę dowożenia (trwającą co najmniej 11 miesięcy w ramach jednego kontraktu ) uczniów lub dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena ; b) wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia przynajmniej 2 osoby,
które posiadają wymienione prawem uprawnienia do kierowania środkami
transportu wykazane w złożonej ofercie (prawo jazdy ,świadectw kwalifikacji c) wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia sprzęt minimum 2 busy przystosowane do przewożenia osób niepełnosprawnych z miejscami siedzącymi ( minimum po 18 miejsc każdy ) d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; e) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia f) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punktach 1-3 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń ,dokumentów i wykazów VII.INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
-cena brutto:- 80%
-postępowanie w sytuacjach awaryjnych – 20% IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1)Miejsce składania ofert
Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół
39-310 Radomyśl Wielki ; ul. Rynek 32 pok. 20
2). Termin składania ofert :do dnia 19 czerwca 2007 do godziny 10.00
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19 czerwca 2007 o godzinie 10.30
w pok.20.w Gminnym Zespole Ekonomiczno –Administracyjnym Szkół X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.[ pobierz SIWZ ]