Przetarg nieograniczony o wartości zamówienia poniżej 60.000 EURO na : "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy małej i Ośrodka Rew

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

                       o wartości zamówienia poniżej 60.000 EURO

Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy  Radomyśl Wielki do  Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rewalidacyjno -Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2007/2008

 

 

 I .ZAMAWIAJĄCY

 

 

                   Gmina Radomyśl Wielki

                   39-310Radomyśl Wielki

                   Ul.Rynek.32

                   Tel.(014) 6819122    fax (014)6819123

 

·        Osobę uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Andrzej Przybyszewski nr.pok.20  ( siedziba zamawiającego) tel. nr (014)6819929            

·        Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania :        8.00- 15.00

·        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (bezpłatnie ) w siedzibie zamawiającego pok. nr.20 –Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół ;39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

                 Przetarg nieograniczony na  podst.art.39-46ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr 19 poz. 177 ze  zmianami)

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE

ZAMIESZCZONA SIWZ

 

  • specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie

      www.radomyslwielki.pl

 

IV.OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB ZAKRESU  ZAMÓWIENIA

 1)Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy  Radomyśl Wielki do      

     Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rewalidacyjno-

     Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2007/2008                                      a) Zamówienie będzie wykonane w dni  nauki szkolnej  w okresie od 01.09.2007

     do 30. 06.2008 do Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej  oraz w dni pracy

     ORW w Pniu  w okresie od 01.09.2007 do 31 07.2008                                   b) Opiekę nad uczniami zapewnia Zamawiający                                                      c) Przewidywana dzienna  ilość kilometrów do przejechania max..300 km (ok.6000 km  miesięcznie );                                                                                                   d)      Ilość przewożonych dzieci do Sz. P Dulcza  Mała -17 i do ORW Pień -1         e) Zamawiający nie dopuszcza  składania ofert  częściowych

 f) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych

 

Oznaczenie wg WSZ - CPV:  60113400-7                                                 V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

                31 lipiec 2008 r.                                                                                  VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

 

    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ;

                 jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;           2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał  techniczny a także

                dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;

 3) Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę jeżeli  :                                   a)wykonał w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia 15.06.2004r) 

 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie ,co najmniej

 jedną (1) usługę dowożenia (trwającą co najmniej 11 miesięcy  w ramach   jednego  kontraktu ) uczniów lub dzieci niepełnosprawnych  do szkół i placówek o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena ;                                                         b) wykaże do wykonywania   niniejszego zamówienia przynajmniej 2 osoby,

     które  posiadają  wymienione prawem uprawnienia do kierowania środkami

     transportu  wykazane w złożonej ofercie (prawo jazdy ,świadectw kwalifikacji     c) wykaże do wykonywania niniejszego zamówienia  sprzęt minimum 2 busy    przystosowane do przewożenia osób niepełnosprawnych z miejscami siedzącymi ( minimum po 18 miejsc każdy )                                                            d) znajduje się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia ;                                                                                                           e) nie podlega  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia                     f) jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej

  działalności gospodarczej                                                                    Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w punktach 1-3 na podstawie złożonych  wraz z ofertą oświadczeń ,dokumentów i wykazów  VII.INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium              VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

-cena brutto:- 80%

-postępowanie w sytuacjach awaryjnych – 20%                                       IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

                1)Miejsce składania ofert

                Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół

                39-310 Radomyśl Wielki  ; ul. Rynek 32 pok. 20 

                2). Termin składania ofert :do dnia 19 czerwca 2007  do godziny 10.00

                3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu 19 czerwca 2007  o  godzinie  10.30

                 w pok.20.w Gminnym Zespole Ekonomiczno –Administracyjnym Szkół X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z upływem terminu składania  ofert.[ pobierz SIWZ ]

 

 

 

inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego