OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 5 150 000 EURO „Wykonanie windy dla niepełnosprawnych w Gimnazjum Publicznym w Radomyślu Wielkim”

OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

                                   O WARTOŚCI    DO   5 150 000   EURO

 Nr spr. 341/ 07/2008


           I .ZAMAWIAJĄCY:
                   Gmina Radomyśl Wielki

                   39-310 Radomyśl Wielki

                   ul. Rynek 32

                   tel.(014) 6819122    fax (014)6819123

 

·        Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Kazimierz Czaja, Wiesław Kapustka nr. pok. 12  ( siedziba zamawiającego)                                            tel. nr  (014) 6819 831       

·        Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania :             8.00  - 15.00

·        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 10,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.12 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z    dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)

- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE

ZAMIESZCZONA SWIZ

     - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie

      www.radomyslwielki.pl

     - specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

              

               Urząd Miejski Radomyśl Wielki

               39-310 Radomyśl Wielki

               ul. Rynek 32  pokój nr 12

 

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB    ZAKRESU  ZAMÓWIENIA       

Wykonanie windy dla niepełnosprawnych w Gimnazjum Publicznym w Radomyślu Wielkim”

Zakres robót

 -   wykonanie robót budowlanych i elektrycznych niezbędnych do zamontowania dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych w istniejącym szybie z doprowadzeniem

-    zamontowanie dźwigu hydraulicznego, osobowy, 3 przystanki z drzwiami, przystosowany do przewozu minimum 3 osób niepełnosprawnych (lub 300 kg), sterowany przyciskami, wysokość podnoszenia do 7 m.

            CPV:  45214200-2      

-  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

-  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

-  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających

-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych

-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :

                  30.08.2008 r.

VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU

VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują  potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;

- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli  :                         

a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia. 02.06.2008 r )a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie zamontowanie  min. 1  dźwigu osobowego 3 przystankowego o wysokości podnoszenia min. 7 m poparte dokumentami potwierdzającymi ,że roboty zostały wykonane należycie (referencje)

b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min 1 osoba z  

  uprawnieniami do montażu i odbioru szybów windowych

 - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień )

 c) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy

3) Znajdują się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie

  zamówienia ;

4) Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia  zg. z art.24 Pzp

5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU

 POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );

2)  Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;

2a)W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia .

3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – załącznik Nr 1 do oferty

4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 – wg załączonego  wzoru –    załącznik Nr 2 do formularza oferty;

5) Wykaz osób wg  wzoru stanowiącego  załącznik Nr 3 do formularza oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień  ).

 6) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w SIWZ wg formularza stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)  

 7) Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.

 8) W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za

zobowiązania  wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.

9) Oświadczenie o ubezpieczeniu Wykonawcy od  odpowiedzialności  cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – wypełnić na formularzu oferty

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

Inwestor nie żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium  

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:

- cena brutto: 100%

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

               1) Miejsce składania ofert :

                Urząd Miejski Radomyśl Wielki

                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 12 

                2).Termin składania ofert :do dnia  24.06. 2008 r.  do godziny 10.00

                3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu 24.06.2008  o godzinie 10.15

                 w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

·        wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .

Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z wpływem terminu składania  ofert.

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH

ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia  04.06.2008

[ pobierz SIWZ ]

Radomyśl Wielki dn.04.06.2008 r.

inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego