Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Nr spr. 341/ 05/2008
I .ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
tel. (014) 68 19 121-23 fax (014) 6810123
· Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Andrzej Przybyszewski ( siedziba zamawiającego- Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. 20), tel. Nr (014) 68 07 062
· Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 8.00 - 15.00
· Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 20,00 zł) w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Radomyślu Wielkim 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32, pok. 20, w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu).
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1) Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Radomyśl Wielki w r. szk. 2008/2009. CPV: 60.11.40.00-0
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
1.09.2008 – 30.06.2009 w dni nauki szkolnej
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp;
2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – minimum 5 kierowców posiadających prawo jazdy i świadectwo kwalifikacyjne wymagane prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie;
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
5. Dysponują potencjałem sprzętowym – minimum 5 autobusów;
6. Wniosą wadium w kwocie – nie jest wymagane;
7. Posiadają doświadczenie w realizacji zamówienia – wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (licząc od dnia 12.06.2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługę dowożenia (trwającą 10 miesięcy w ramach jednego kontraktu) uczniów do szkół i placówek o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena;
8. wykonują bilety miesięczne (wydruk komputerowy wraz z pieczęcią Wykonawcy) na własny koszt i wręczą przewożonym uczniom w pierwszym dniu każdego miesiąca – dzień przewozu.
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będa wykonywac zamówienie, posiadają wymagane prawem uprawnienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnie (dołączyć ksero tych uprawnień do oferty - prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji);
4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;
5. Oświadczenie do postepowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ) i art. 24 ustawy Pzp (zał. Nr 3 do SIWZ);
6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał odroczenie, zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 4 do SIWZ;
7. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, że uzyskał odroczenie, zwoolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonana decyzji właściwego organu – zał. Nr 5 do SIWZ;
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 6 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane nalezycie; w szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał nalezycie co najmniej 1 usługę dowożenia uczniów autobusem do szkół i placówek o wartości sumarycznej co najmniej równej wartości złożonej oferty.
9. Wkaz sprzętu (autobusów) niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony wedlug wzoru – minimum 6 - zał. Nr 7 do SIWZ;
10. Opis postępowania w sytuacjach awaryjnych z podaniem czasu podstawienia taboru zastępczego (w minutach) – dołączyć jako załącznik do oferty. Zamawiający wymaga, aby Oferent zagwarantował minimum 1 autobus do dyspozycji w sytuacjach awaryjnych, a czas podstawienia taboru zastępczego na miejsce awarii nie przekraczal 20 minut - zał. Nr 8 do SIWZ;
11. Oswiadczenie, że wszystkie autobusy wykorzystywane do przewozu uczniów będą pozostawaly w gotowości do wyjazdu w godzinach pomiędzy dowozami i będą mogły być wykorzystywane do innych przewozów zleconych przez Zamawiającego lubkierowników jednostek organizacyjnych Gminy wg odrębnie ustalonych zasad – zał. Nr 9 do SIWZ;
12. Oświadczenie, że Wykonawca wydzierżawi za odpłatnością na czas realizacji zamówienia autobus szkolny stanowiący własność Gminy na odrebnie ustalonych zasadach I autobus ten będzie wykorzystywany wyłącznie do tego zadania lub innych przewozów zleconych przez Zamawiającego – zał. Nr 10 do SIWZ;
13. Oświadczenie o zapoznaniu się z przebiegiem tras dowozu uczniów – zał. Nr 11 do SIWZ
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- średnia cena 1 biletu miesięcznego – 100 %
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Miejsce składania ofert :
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32; budynek Urzędu Miejskiego, pok. 20)
2).Termin składania ofert :do dnia 18 czerwca 2008 r. do godziny 10.00
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18 czerwca 2008 o godzinie 10.15
w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miejski Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 28 – sala narad))
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
· wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z wpływem terminu składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 05.06.2008 r.
Radomyśl Wielki dn. 05.06.2008 r.
[ pobierz SIWZ ]