Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Nr spr. 341/ 06/2008
I .ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
tel. (014) 68 19 121-23 fax (014) 6810123
· Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Andrzej Przybyszewski ( siedziba zamawiającego- Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. 20), tel. Nr (014) 68 07 062
· Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 8.00 - 15.00
· Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 20,00 zł) w Gminnym Zespole Ekonimiczno-Administracyjnym Szkół w Radomyślu Wielkim 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32, pok. 20, w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu).
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie www.radomyslwielki.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
1) Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomysl Wielki
do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rwewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2008/2009
CPV: 60.11.34.00-7
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
1.09.2008 – 31.07.2009
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena - 80%
- postępowanie w sytuacjach awaryjnych - 20%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Miejsce składania ofert :
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32; budynek Urzędu Miejskiego, pok. 20)
2).Termin składania ofert :do dnia 18 czerwca 2008 r. do godziny 10.00
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 18 czerwca 2008 o godzinie 10.30
w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miejski Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 28 – sala narad)
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
· wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z wpływem terminu składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 05.06.2008 r.
Radomyśl Wielki dn. 05.06.2008 r.
[ pobierz SIWZ ]