OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 206.000 EURO - Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomysl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrod

Nr spr. 341/ 06/2008
           I .ZAMAWIAJĄCY:
                   Gmina Radomyśl Wielki
                   ul. Rynek 32
                   39-310 Radomyśl Wielki
                   tel. (014) 68 19 121-23    fax (014) 6810123

·        Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Andrzej Przybyszewski ( siedziba zamawiającego- Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. 20), tel. Nr  (014) 68 07 062        

·        Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania : 8.00  - 15.00

·        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 20,00 zł) w Gminnym Zespole Ekonimiczno-Administracyjnym Szkół w Radomyślu Wielkim  39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32, pok. 20, w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu).

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z    dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)

- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE

ZAMIESZCZONA SWIZ

      - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie www.radomyslwielki.pl

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB    ZAKRESU  ZAMÓWIENIA

1)      Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomysl Wielki
do Niepublicznej Szkoły Podstawowej w Dulczy Małej i Ośrodka Rwewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2008/2009

CPV: 60.11.34.00-7            

-  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

-  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

-  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających

-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych

-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :

                  1.09.2008 – 31.07.2009

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

  1. nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia – zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp;
  2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – minimum 2 kierowców posiadających prawo jazdy i świadectwo kwalifikacyjne wymagane prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie;
  4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  5. dysponują potencjałem sprzętowym – minimum 2 busy po 15 miejsc siedzących;
  6. wniosą wadium w kwocie – nie wymagane
  7. posiadają doświadczenie w realizacji zamówienia – wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) usługę, trwającą co najmniej 10 miesięcy w ramach jednego kontraktu, dowożenia uczniów lub dzieci niepelnosprawnych do szkół  i placówek o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena;
  8. zawrą umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach okreslonych w projekcie umowy.

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU

 POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );
  2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
  3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będa wykonywac zamówienie, posiadają wymagane prawem uprawnienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnie (dołączyć ksero tych uprawnień do oferty -  prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji);
  4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem;
  5. Oświadczenie do postepowania o zamówienie publiczne z art. 22  ust. 1 ustawy Prawo Zamówien Publicznych (zał. Nr 2 do SIWZ) I art. 24 ustawy Pzp (zał. Nr 3 do SIWZ);
  6. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał odroczenie, zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z wykorzystaniem wzoru - zał. Nr 4 do SIWZ;
  7. Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, że uzyskał odroczenie, zwoolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonana decyzji właściwego organu – zał. Nr 5 do SIWZ;
  8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 6 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane nalezycie; w szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał nalezycie co najmniej 1 usluge dowożenia uczniów – dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek o wartosci nie mniejszej niż zaoferowana cena.
  9. Wkaz sprzętu (busów) niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony wedlug wzoru – zał. Nr 8 do SIWZ;
  10. Opis postępowania w sytuacjach awaryjnych z podaniem czasu podstawienia taboru zastępczego (w minutach) – zał. Nr 9 do SIWZ;

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

                        Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:

-         cena  -  80%

-         postępowanie w sytuacjach awaryjnych - 20%

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

                1) Miejsce składania ofert :

                Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół

                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32; budynek Urzędu Miejskiego, pok. 20)

                2).Termin składania ofert :do dnia  18 czerwca  2008 r.  do godziny 10.00

                3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu 18 czerwca  2008  o godzinie 10.30

                 w siedzibie Zamawiającego (Urząd Miejski Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 28 – sala narad)

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

·        wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .

                     Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z wpływem terminu składania  ofert.

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH

ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 05.06.2008 r.

 

Radomyśl Wielki dn. 05.06.2008 r.

[ pobierz SIWZ ]