Przetarg nieograniczony o wartości do 5.150.000 EURO na "Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych kruszywem łamanym i betonem asfaltowym na terenie Gminy Radomyśl Wielki woj. podkarpackie - II etap

OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

                                   O WARTOŚCI    DO   5.150.000   EURO

Nr spr. 341/ 10/2008
           I .ZAMAWIAJĄCY:
                   Gmina Radomyśl Wielki

                   39-310 Radomyśl Wielki

                   ul. Rynek 32

                   tel.(014) 6819122    fax (014)6819123

 

·        Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Skop Daniel  nr. pok. 12  ( siedziba zamawiającego)      tel. nr  (014) 6819831

            

·        Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania :             8.00  - 15.00

 

·        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 10,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.12 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z    dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)

- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

 

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE

ZAMIESZCZONA SWIZ

 

      - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie

      www.radomyslwielki.pl

            - specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

              

               Urząd Miejski Radomyśl Wielki

               39-310 Radomyśl Wielki

               ul. Rynek 32  pokój nr 12

 

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB    ZAKRESU  ZAMÓWIENIA

          

1)      Wykonanie remontu nawierzchni dróg gminnych  kruszywem łamanym i betonem asfaltowym na terenie Gminy Radomyśl Wielki woj. podkarpackie – II etap                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   w zakresie:

a/  roboty  przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni

b/ wykonanie podbudowy z kruszywa  łamanego  o gr. 20 cm, 15 cm, 14 cm, 12 cm, 10 cm , 6 cm     stabilizowanego mechanicznie – 14.829 m2

c/   wyrównanie istniejących nawierzchni asfaltowych betonem asfaltowym oraz wykonanie nawierzchni (warstwy ścieralnej) z betonu asfaltowego BA 0/12,8 dla ruchu KR1  o grubości 4 cm, 5 cm, 6 cm (po zagęszczeniu)  -  15.834 m2

          W/w  zakres  będzie realizowany w następujących miejscowościach: Zgórsko, Partynia,Dąbrówka Wisłocka, Ruda, Dulcza Mała, Dulcza Wielka, Janowiec, Pień, Żarówka, Zdziarzec  na 12-stu odcinkach.  

 

             CPV:  45 23 33 20-0

           

            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

-  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających

-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych

-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych

-  Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

 

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :

                  30.09.2008 r.

 

VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU

VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

 

            1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują  potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;

- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli  :                         

a) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych jako główny wykonawca lub członek konsorcjum a jeżeli okres przewodzenia działalności jest krótszy, w tym okresie minimum  dwóch kontraktów  o  zakresie  rzeczowym 28 000 m2 odnów lub modernizacji nawierzchni zrealizowanych w technologii betonów asfaltowych (każdy) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje).

b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy -

1 osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej

 - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej ) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

c)  dysponują potencjałem sprzętowym – min.:

- rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną

             listwą zagęszczającą wstępnie min. 80%

- walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg

- walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg

- walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki

d) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 48 miesięcy

3) Znajdują się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia ;

4) Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia  zg. z art.24 Pzp

5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej

                działalności gospodarczej

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

 

       1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );

        2)  Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają

      z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;

2a)W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia .

      3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – załącznik Nr 1 do oferty

  4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 – wg załączonego  wzoru –    załącznik Nr 2 do formularza oferty;

        5)Wykaz osób wg  wzoru stanowiącego  załącznik Nr 3 do formularza oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy).

  6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.

       7)  Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w SIWZ wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót w m2).

         8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.

9)Wprzypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania  wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.

10) Oświadczenie o ubezpieczeniu Wykonawcy od  odpowiedzialności  cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – wypełnić na formularzu oferty

 

 

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

·        zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:

- cena brutto: 100%

 

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

                1)Miejsce składania ofert :

                Urząd Miejski Radomyśl Wielki

                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 12 

                2).Termin składania ofert :do dnia  17 lipiec  2008 r.  do godziny 10.00

                3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu  17 lipiec  2008  o godzinie 10.10 w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32

 

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

·        wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .

                      Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z upływem terminu składania  ofert.

 

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH

 

ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 25.06.2008 r.

 

 

Radomyśl Wielki dn. 25.06.2008 r.

pobierz SIWZ