Przetarg nieograniczony o wartości do 5 150 000 Euro na: Remont istniejących przepustów na potoku Dęba w km 12+240 –

                     OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

                                   O WARTOŚCI    DO   5.150.000   EURO

 Nr spr. 341/ 12 /2008


           I .ZAMAWIAJĄCY:
                   Gmina Radomyśl Wielki

                   39-310 Radomyśl Wielki

                   ul. Rynek 32

                   tel.(014) 6819122    fax  (014)6819123

 

·      Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: P. Małgorzata Wiktor nr  pok. 4  ( siedziba zamawiającego) tel. nr  (014) 6807069

             

·        Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania :             8.00  - 15.00

 

·        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 10,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.12 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)

- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

 

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE

ZAMIESZCZONA SWIZ

 

      - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie

      www.radomyslwielki.pl

            - specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

              

               Urząd Miejski Radomyśl Wielki

               39-310 Radomyśl Wielki

               ul. Rynek 32  pokój nr 12

 

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB    ZAKRESU  ZAMÓWIENIA

          

„Remont istniejących przepustów na potoku Dęba w km 12+240 –

14+220 w miejscowości Janowiec Gmina Radomyśl Wielki

w zakresie:

 - 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:

-         ręczne ścinanie i karczowanie zagajników gęstych – 0,06 ha

-         mechaniczna rozbiórka konstrukcji betonowych (przyczółków)37,9 m3

-         wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i rozładowaniu na odległość do 5 km47,5 m3

-         wykonanie grodzy ziemnych o wysokości do 1,5 m60 m3

-         wykonanie tymczasowych rurociągów z PCV – 140 m

-         pompowanie wody – 320 godz.

2. Odbudowa przyczółków:

-         wykonanie podsypki filtracyjnej – 7 m3

-         wykonanie płyty betonowej B 10 pod kręgi – 40 m3

-         dołożenie rur żelbetowych do przyczółków – 10 m

-         wykonanie zbrojenia konstrukcji betonowych (przyczółków) – 2120 kg

-         wykonanie przyczółków żelbetowych38 m3

3. Umocnienie skarp i dna potoku płytami JOBM na ponurze i poszurze przepustów:

-         ręczne zasypywanie wnęk za ściankami budowli – 150 m3

-         plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie – 710 m2

-         wykonanie drenażu – podsypka filtracyjna – 710 m3

-         umocnienie skarp i dna płytami JOMB – 710 m2

-         wykonanie palisady – 142  m

-         umocnienie rowów korytkami żelbetowymi – 28

 

            CPV:  - grupa robót: 45200000-0

                       - klasa robót:  45240000-0

                       - kategoria robót: 45246400-7

            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

-  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających

-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych

-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych

 

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :

                  30.11.2008 r.

 

VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU

VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

 

            1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 

                jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują  potencjałem tech-

                nicznym  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;

- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli  :                         

a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie min. 3 zadań  o podobnym charakterze robót jak w ofercie poparte dokumentami potwierdzającymi ,że roboty zostały wykonane należycie (referencje)

b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy -

1 osoba z   uprawnieniami konstrukcyjno – budowlanymi  pozwalającymi nadzorować roboty objęte przedmiotem zamówienia

 - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

c)  dysponują potencjałem sprzętowym – min.:

- środek transportu  o ładowności do 5 ton

- koparka o poj. łyżki min. 0,25m3  - szt 1

- betoniarka                                                - 1szt;

d) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy

3) Znajdują się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie

  zamówienia ;

4) Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia  zg. z art.24 Pzp

5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej

                działalności gospodarczej

 

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU

 POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

 

       1)                        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );

        2)  Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę  przedłożone w oryginale lub

      kopii  potwierdzonej notarialnie, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;

2a)W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia .

      3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – załącznik Nr 1 do oferty

  4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 – wg załączonego  wzoru –    załącznik Nr 2 do formularza oferty;

        5)Wykaz osób wg  wzoru stanowiącego  załącznik Nr 3 do formularza oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy).

  6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.

       7)            Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w SIWZ wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót).

         8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.

9) Oświadczenie o ubezpieczeniu Wykonawcy od  odpowiedzialności  cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – wypełnić na formularzu oferty

 

 

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

                Nie dotyczy

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:

- cena brutto: 100%

 

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

                1)Miejsce składania ofert :

                Urząd Miejski Radomyśl Wielki

                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 4 

                2).Termin składania ofert :do dnia  26.08. 2008 r.  do godziny 10.00

                3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu 26.08.2008  o godzinie 10.15

                 w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32

 

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

·        wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .

                      Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z wpływem terminu

                      składania  ofert.

 

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH

 

ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 05.08.2008r.

 

 

Radomyśl Wielki dn.05.08.2008 r.

Pobierz SIWZ
Burmistrz inż. Józef RYBIŃSKI