Przetarg nieograniczony o wartości do 5.150.000 Euro na: „Odbudowa drogi gminnej ul. Ogrodowa w Radomyślu Wielkim - II etap”

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI    DO   5.150.000   EURO

Nr spr. 341/ 14/2008

I .ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
tel.(014) 6819122    fax (014)6819123

Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Skop Daniel  nr. pok. 12  ( siedziba zamawiającego)   tel. nr  (014) 6819831
Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania: 8.00 - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 10,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.12 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z    dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ

- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie www.radomyslwielki.pl
- specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32  pokój nr 12

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB ZAKRESU  ZAMÓWIENIA

„Odbudowa drogi gminnej ul. Ogrodowa w Radomyślu Wielkim  - II etap” w zakresie:
a/ roboty przygotowawcze (wyznaczenie trasy drogi);
b/ roboty rozbiórkowe (rozebranie chodnika, krawężnika betonowego, obrzeży, nawierzchni z trylinki);
c/ odwodnienie korpusu (regulacja pionowa krat, włazów, studzienek telefonicznych i zaworów gazowych i wodociągowych);
d/  wykonanie podbudowy ( korytowanie, warstwa odcinająca, podbudowa pomocnicza z kruszywa, skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową, wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym);
e) wykonanie nawierzchni jezdnej – 798 m.kw. (warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, skropienie emulsją asfaltową, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm po zagęszczeniu);
f)  wykonanie  nawierzchni parkingów z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm kolorowej- 288 m.kw.;
g/ wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej gr.  5 cm ( 210 m.kw.) szarej wraz z krawężnikami 15x30 cm i obrzeżami trawnikowymi  8x30 cm;
2)  Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 45.23.33.20-0 i 45.23.32.22-0

Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających
Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych
Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :

29.11.2008 r.

VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU

VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują  potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;
- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli:
a) wykonał w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: min. 7 000 m2 (łącznie) dróg lub chodników zrealizowanych w technologii tożsamej z przedmiotem zamówienia (nawierzchnie  z betonu asfaltowego lub  kostki brukowej z podbudową kamienną  z  mechanicznym zagęszczeniem)  poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje).
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami w specjalności  konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg;
- całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności i zakresie  j.w. ) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
c)  dysponują potencjałem sprzętowym – min.:
- koparko-spycharka  lub koparko-ładowarka o pojemności min. 0,15 m3
- walec wibracyjny o masie  min. 10 ton
- zagęszczarkę  spalinową  wibracyjną
- samochód samowyładowczy o ładowności min. 5 ton
d) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy
3) Znajdują się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie zamówienia ;
4) Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia  zg. z art. 24 Pzp
5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );
2)  Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę  przedłożone w oryginale lub kopii  potwierdzonej notarialnie, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia.
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – załącznik Nr 1;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 – wg załączonego  wzoru – załącznik Nr 2 do formularza oferty;
5) Wykaz osób wg  wzoru stanowiącego  załącznik Nr 3 do formularza oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy).
6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7)  Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w SIWZ wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót w m2).
8) Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania  wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
10) Oświadczenie o ubezpieczeniu Wykonawcy od  odpowiedzialności  cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – wypełnić na formularzu oferty
11) Informacja o robotach powierzonych podwykonawcom wg formularza stanowiącego załącznik Nr 6 do  formularza oferty.

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

- zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

VIII. KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:

- cena brutto: 100%

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1) Miejsce składania ofert :

Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
pok. 12

2) Termin składania ofert : do dnia  18 września  2008 r.  do godziny 10.00

3) Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu  18 września  2008  o godzinie 10.10  w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

- wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni.

Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z upływem terminu składania  ofert.

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH

ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 29.08.2008 r. nr 203816-2008

Radomyśl Wielki dn. 01.09.2008 r.

[ pobierz SIWZ ]

inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego