Przetarg nieograniczony o wartości do 5.150.000 EURO na : "Przebudowa drogi gminnej Nr 103577 Partynia - Biesów od km 0+000 do km 3+517"

WOJEWÓDZTWO PODKARPACKIE

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 5.150.000 EURO
Nr spr. 341/ 02/2009
I .ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
tel.(014) 6819122 fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Skop Daniel nr. pok. 12
( siedziba zamawiającego) tel. nr (014) 6819831
Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 7.30 - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 7,00 zł) w siedzibie zamawiającego
pok.nr.12 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00
( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie
www.radomyslwielki.pl
- specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32 pokój nr 12
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU
ZAMÓWIENIA
”Przebudowa drogi gminnej Nr 103577 Partynia-Biesów od km 0+000 do km 3+517” w zakresie:
zakres robót określony jest w Rozdziale IV „Przedmiar robót” Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
CPV: 45 23 31 20-6
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
25.08.2009 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Pzp
2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy -
1 osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej
- całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej ) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) Dysponują potencjałem technicznym – min.:
- koparka 0,25-0,40 m3
- ubijaki i zagęszczarki do robót ziemnych
- rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną
listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy
- walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg
- walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg
- walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki
- szczotka mechaniczna
- skrapiarka do bitumu
4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:
wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum min:
dwóch kontraktów porównywalnych z przedmiotem zamówienia (odpowiadających swoim rodzajem robotom
budowlanym drogowym stanowiącym przedmiot zamówienia) o wartości łącznej powyżej 2.600.000 PLN (brutto) w tym jednego kontraktu powyżej 1.300.000 PLN (brutto) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje).
Jeżeli kontrakt był wykonywany w ramach konsorcjum w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, jeżeli
wartość robót wykonanych przez członka konsorcjum będzie odpowiadać w/w wartościom.
5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 48 miesięcy
6) Dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych:
- kruszyw
- betonów konstrukcyjnych,
- betonów asfaltowych
- innych wymaganych w SST
7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
(wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – załącznik Nr 1 do oferty
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru – załącznik Nr 2 do oferty;
5)Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację
zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień
oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy).
6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiącego
załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)
8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt.5.1.6 SIWZ.
10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości : 8.000 PLN
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1)Miejsce składania ofert :
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 12
2).Termin składania ofert :do dnia 16 marzec 2009 r. do godziny 10.00
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 16 marzec 2009 o godzinie 10.15
w pok.27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 18.02.2009 r

Radomyśl Wielki dn. 19.02.2009 r.

[ Pobierz SIWZ ]

inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego