Nr spr.341/08/2009 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o wartości do 206.000 Euro na: „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Nie

OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM
 O WARTOŚCI    DO   206.000   EURO

Nr spr. 341/ 08/2009
 

I .ZAMAWIAJĄCY:
 Gmina Radomyśl Wielki
 39-310 Radomyśl Wielki
 ul. Rynek 32
 tel.(014) 6819122    fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Andrzej Przybyszewski  nr. pok. 20 ( siedziba zamawiającego) tel. Nr  (014) 68 07 062
Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania : 8.00  - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 20,00 zł) w siedzibie zamawiającego
 pok.nr  20 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00
 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
 II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia  29 stycznia
2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
 - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie  www.radomyslwielki.pl

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB ZAKRESU
ZAMÓWIENIA
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Niepublicznego Gimnazjum Specjalnego w Dulczy Małej oraz Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu w roku szkolnym 2009/2010.

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Radomyśl Wielki do Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Niepublicznego Gimnazjum Specjalnego w Dulczy Małej oraz Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu w r. szk. 2009/10. Zamówienie będzie wykonyane w dni nauki szkolnej w okresie od 01.09.2009 do 30.06.2010 do Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Niepublicznego Gimnazjum Specjalnego w Dulczy Małej oraz w dni pracy ORW w Pniu w okresie 1.09.2009 do 31.07.2010 r.  
 CPV:  60 11 40 00-0
 -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
 -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
-  Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA : Dowóz uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej i Niepublicznego Gimnazjum Specjalnego w Dulczy Małej w dni nauki szkolnej w okresie od  01.09.2009 do 30.06.2010 r.  Dowóz uczniów do Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Pniu w dni robocze w okresie od 01.09.2009 do 31.07.2010 r.

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
VI.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełnią następujące warunki:

- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie  zamówień zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2  Pzp.

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – minimum 2 kierowców posiadających prawo jazdy i świadectwo kwalifikacyjne wymagane prawem do kierowania pojazdami wyszczególnionymi w ofercie;

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia .

- dysponują potencjałem sprzętowym – minimum 2 busy po 15 miejsc siedzących każdy;.

- wniosą wadium w kwocie – nie jest wymagane

- posiadają doświadczenie w realizacji zamówienia – wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy ,w tym okresie ,co najmniej jedną (1) usługę dowożenia (trwającą co najmniej 10 miesięcy  w ramach jednego kontraktu) uczniów lub dzieci niepełnosprawnych  do szkół i placówek o wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena ;

- zawrą umowę na wykonanie przedmiotu zamówienia na zasadach określonych w projekcie umowy.

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU
 POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia , że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

Dokumenty wymagane:

a) Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ

b) Dokument potwierdzający wniesienia wadium – nie dotyczy

c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

d) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

e) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem uprawnienia, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dołączyć ksero tych uprawnień do oferty – prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji)

f) Koncesja, zezwolenie lub licencja , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem

      g) Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych  (zał. Nr 2 do SIWZ) i art. 24 ustawy Pzp (zał. Nr 3 do SIWZ).

      h) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub że uzyskał odroczenie , zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 4 do SIWZ

     i) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,  że uzyskał odroczenie , zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, z wykorzystaniem wzoru – zał. Nr 5 do SIWZ

     j) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie , z wykorzystaniem wzoru- zał. nr 6 do SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; w szczególności Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, że wykonał należycie co najmniej 1 usługę dowożenia uczniów - dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek o wartości  nie mniejszej niż zaoferowana cena.

k) Wykaz sprzętu (busów) niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony wg wzoru – załącznik Nr 7 do SIWZ;

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:
- cena brutto za 1 km:                                              - 80%

- postepowanie w sytuacjach awaryjnych                     -20%

(czas podstawienia taboru zastępczego)

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
 1)Miejsce składania ofert :
 Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w  Radomyślu Wielkim
 39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 20
 2)Termin składania ofert :do dnia  07 lipca  2009 r.  do godziny 10.00
 3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu  07  lipca  2009  o godzinie 10.30 w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .
 Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z upływem terminu
 składania  ofert.

Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na wydłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłużej jednak, niż 60 dni.

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
-  ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia
 17.06.2009 r

 

 

 

 

 

 

Radomyśl Wielki dn. 19 .06.2009 r.

 

pobierz SIWZ
inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego