341/09/2009 Przetarg nieograniczony o wartości do 5.150.000 Euro na: "Rozbudowa pawilonu sportowego w Dulczy Wielkiej dla potrzeb sportu i kultury"

OGŁOSZENIE                                                        O  PRZETARGU NIEOGRANICZONYM                                                                                      O WARTOŚCI    DO   5.150.000   EURO

 Nr spr. 341/ 09 /2009


           I .ZAMAWIAJĄCY:
                  Samorządowe Centrum Kultury i Bibliotek w Radomyślu Wielkim

                   39-310 Radomyśl Wielki

                   ul. Rynek 29

                   tel.(014) 6819672    fax (014)6819672

·        Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: P. Kazimierz Czaja, Kapustka Wiesław  nr. pok. 2 ( Urząd Miejski Radomyśl Wielki ul. Rynek 32) tel. nr  (014) 681983                                                         ·        Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania :             8.00  - 15.00                                                                                               ·        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 10,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z    dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)

- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE

ZAMIESZCZONA SWIZ

   - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie

      www.radomyslwielki.pl

    - specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

               Urząd Miejski Radomyśl Wielki

               39-310 Radomyśl Wielki

               ul. Rynek 32  pokój nr 12

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB    ZAKRESU  ZAMÓWIENIA

  „Rozbudowa pawilonu sportowego w Dulczy Wielkiej dla potrzeb sportu i kultury" w zakresie:

                1. Roboty budowlane -  1 kpl

                2. Instalacja gazowa   -  1 kpl

                3. Instalacja C.O.        -  1 kpl

                4. Elewacja                  -   886,43 m2

                5. Stolarka okienna      -  8,6 0m2

                6. Roboty zewnętrzne  - 300,00  m2

                7. Budowa Altany       -  1 kpl

 8. Instalacja elektryczna   - 1 kpl.

9. Stolarka drzwiowa         - 1 kpl.

  CPV:  -  45100000-8

              -  45223500-1

              -  45321000-3

   -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

   -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

-  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających

-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych

-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :

Roboty realizowane będą w dwóch etapach:

ETAP I do 30.11.2009r ( roboty budowlane , instalacji gazowej i instalacji C.O.)

ETAP II do 30.08.2010r ( elewacja, roboty zewnętrzne, stolarka okienna, altana )

VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU

VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

    jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz  dysponują  potencjałem technicznym  i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;

- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli  :                         

a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem  wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie min. 1 zadania  o podobnym charakterze robót jak w ofercie poparte dokumentami potwierdzającymi ,że roboty zostały wykonane należycie (referencje)

b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy - 1 osoba z   uprawnieniami konstrukcyjno – budowlanymi  pozwalającymi nadzorować roboty objęte przedmiotem zamówienia

 - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

c)  dysponują potencjałem sprzętowym – min.:

- środek transportu  o ładowności do 5 ton

- rusztowania mim. 300 m2

- betoniarka  150 l  - 1szt;

d) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 60 miesięcy

3) Znajdują się  w sytuacji ekonomicznej i finansowej  zapewniającej wykonanie

  zamówienia ;

4) Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia  zg. z art.24 Pzp

5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej

    działalności gospodarczej

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU

 POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

       1)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );

        2)  Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają

      z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;

2a)W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia .

      3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – załącznik Nr 1 do oferty

  4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 – wg załączonego  wzoru –    załącznik Nr 2 do formularza oferty;

        5)Wykaz osób wg  wzoru stanowiącego  załącznik Nr 3 do formularza oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy).

  6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.

       7)            Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w SIWZ wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót).

 8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.

9)W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za

zobowiązania  wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.

10) Oświadczenie o ubezpieczeniu Wykonawcy od  odpowiedzialności  cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – wypełnić na formularzu oferty

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

 Wykonawca  zobowiązany jest  wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 zł

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:

- cena brutto: 100%

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

                1)Miejsce składania ofert :

                Urząd Miejski Radomyśl Wielki

                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 2 

                2).Termin składania ofert :do dnia 15.07.2009   r.  do godziny 10.00

                3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu 15.07.2009 r  o godzinie 10.10  w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

·        wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni . Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z wpływem terminu  składania  ofert.

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH

ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 23.06.2009 r

Radomyśl Wielki  23.06.2009.r.

 

 

pobierz SIWZ
mgr Artur Olchawa - Dyrektor SCKiB