Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 5.150.000 EURO
Nr spr. 341/ 09 /2009
I .ZAMAWIAJĄCY:
Samorządowe Centrum Kultury i Bibliotek w Radomyślu Wielkim
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 29
tel.(014) 6819672 fax (014)6819672
· Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: P. Kazimierz Czaja, Kapustka Wiesław nr. pok. 2 ( Urząd Miejski Radomyśl Wielki ul. Rynek 32) tel. nr (014) 681983 · Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 8.00 - 15.00 · Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 10,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie
- specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32 pokój nr 12
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
„Rozbudowa pawilonu sportowego w Dulczy Wielkiej dla potrzeb sportu i kultury" w zakresie:
1. Roboty budowlane - 1 kpl
2. Instalacja gazowa - 1 kpl
3. Instalacja C.O. - 1 kpl
4. Elewacja -
5. Stolarka okienna - 8,6 0m2
6. Roboty zewnętrzne - 300,00 m2
7. Budowa Altany - 1 kpl
8. Instalacja elektryczna - 1 kpl.
9. Stolarka drzwiowa - 1 kpl.
CPV: - 45100000-8
- 45223500-1
- 45321000-3
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
Roboty realizowane będą w dwóch etapach:
ETAP I do 30.11.2009r ( roboty budowlane , instalacji gazowej i instalacji C.O.)
ETAP II do 30.08.2010r ( elewacja, roboty zewnętrzne, stolarka okienna, altana )
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;
- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli :
a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie min. 1 zadania o podobnym charakterze robót jak w ofercie poparte dokumentami potwierdzającymi ,że roboty zostały wykonane należycie (referencje)
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy - 1 osoba z uprawnieniami konstrukcyjno – budowlanymi pozwalającymi nadzorować roboty objęte przedmiotem zamówienia
- całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
c) dysponują potencjałem sprzętowym – min.:
- środek transportu o ładowności do 5 ton
- rusztowania mim.
- betoniarka
d) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 60 miesięcy
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia ;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z art.24 Pzp
5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a)W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – załącznik Nr 1 do oferty
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 – wg załączonego wzoru – załącznik Nr 2 do formularza oferty;
5)Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do formularza oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy).
6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w SIWZ wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót).
8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9)W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za
zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
10) Oświadczenie o ubezpieczeniu Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – wypełnić na formularzu oferty
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 zł
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1)Miejsce składania ofert :
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 2
2).Termin składania ofert :do dnia 15.07.2009 r. do godziny 10.00
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.07.2009 r o godzinie 10.10 w pok.27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
· wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni . Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z wpływem terminu składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 23.06.2009 r
Radomyśl Wielki 23.06.2009.r.
pobierz SIWZ