341/10/2009 Przetarg nieograniczony o wartości do 5.150.000 euro na:” Budowa ulic: ul. Konopnickiej str. prawa i ul. Krasińskiego str. lewa – I etap, ulicy Konopnickiej str.lewa i ul. Kras

 

 

OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM
                       O WARTOŚCI    DO   5.150.000   EURO
Nr spr. 341/ 10/2009
  I .ZAMAWIAJĄCY:
             Gmina Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki
                ul. Rynek 32
                tel.(014) 6819122    fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Skop Daniel  nr. pok. 2
( siedziba  zamawiającego) tel. nr  (014) 6819831
Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania : 7.30  - 15.00 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 5,00 zł) w siedzibie zamawiającego
 pok.nr  2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00
 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
 II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia  29 stycznia
2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
              - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie
               www.radomyslwielki.pl

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB ZAKRESU 
ZAMÓWIENIA
Budowa ulic: ul. Konopnickiej str. prawa i ul. Krasińskiego str. lewa – I etap, ulicy Konopnickiej str.lewa i ul. Krasińskiego str. prawa – II etap, ul. Kochanowskiego - II etap (w ramach budowy małej obwodnicy) w Radomyślu Wielkim na Oś. Wola”  w zakresie:
a/ roboty  przygotowawcze – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wyznaczenie trasy drogi i punktów wysokościowych, rozebranie płyt drogowych, płyt chodnikowych i obrzeży betonowych trawnikowych;                                                                                                       b/ roboty ziemne (wykopy oraz przekopy, formowanie nasypów);
c/ wykonanie podbudowy z kruszywa  łamanego (warstwa dolna i górna) o gr. 15 cm, 20 cm  po zagęszczeniu, stabilizowanej mechanicznie – 2260,0 m2
d/ wykonanie nawierzchni (warstwy ścieralnej) z betonu asfaltowego BA 0/12,8 dla ruchu KR1  o grubości    6 cm, 7 cm (po zagęszczeniu)  -  1990,0 m2                            e/ ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z oporem z betonu B-15 – 469 mb;                                                                                                          f/ regulacja pionowa studni rewizyjnych i kratek ściekowych.                             CPV:  45 23 31 20-6
            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
-  Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
                   15.10.2009 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia  zgodnie  z art.24 Pzp ust.1 i ust.2
2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy -
1 osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej
 - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej ) oraz
przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) Dysponują potencjałem technicznym – min.:
- koparko-spycharka lub koparko-ładowarka o pojemności min. 015  m3
- walec wibracyjny o masie min. 10 ton
- zagęszczarkę spalinową wibracyjną
- samochód samowyładowczy o ładowności min.10 ton.
 4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:
warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli:

a/ wykonał w ciągu ostatnich  5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy- w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum minimum 7000 m2 (łącznie) dróg lub chodników zrealizowanych  w technologii tożsamej z przedmiotem zamówienia (nawierzchnie z betonu asfaltowego lub kostki brukowej z podbudową kamienną z mechanicznym zagęszczeniem) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje).
Jeżeli kontrakt był wykonywany w ramach konsorcjum  w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy
zakres  robót wykonanych przez członka konsorcjum będzie odpowiadać w/w  zakresowi rzeczowemu.
5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 48 miesięcy
6) Dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych:
- kruszyw
- betonów konstrukcyjnych,
- betonów asfaltowych
- innych wymaganych w SST
7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej
VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa
następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
 (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert );
 2)  Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają
  z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających  się o
udzielenie zamówienia .
 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty;
 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego  wzoru –    załącznik Nr
2 do  oferty;
 5)Wykaz osób wg  wzoru stanowiącego  załącznik Nr 3 do  oferty, odpowiedzialnych za realizację
zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień
oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika
Budowy).
 6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
 7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg.  formularza stanowiącego
załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały
wykonane należycie (referencje)
 8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) Oświadczenie o możliwości wykonania badań  wymaganych w pkt.5.1.6  SIWZ.
10) Polisa lub inny dokument  ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca  zobowiązany jest  wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości
 2000 PLN
 VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
                1)Miejsce składania ofert :
                Urząd Miejski Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 2 
                2)Termin składania ofert :do dnia  21 lipiec  2009 r.  do godziny 10.00
                3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu  21 lipiec  2009  o godzinie 10.15 w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .
                Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z upływem terminu
                składania  ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
-  ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 29.06.2009 r
Radomyśl Wielki dn. 29 .06.2009 r.

pobierz SIWZpobierz formularz oferty rozdz. II SIWZ
inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radopmyśla Wielkiego