341/01/2009/SCKiB Przetarg nieograniczony o wartości do 206.000 Euro na: "ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALISTYCZNEJ ZE SCENĄ MOBILNĄ"

 Zakup przyczepy specjalistycznej ze sceną mobilną

Nr spr.341/01/2009/SCKiB,  data zamieszczenia: 21.07.2009

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy

Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Centrum Kultury i Bibliotek, ul. Rynek 29,

39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 014/6819672, fax. 014/6819672

e-mail: sckib@radomyslwielki.pl

Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl                

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALISTYCZNEJ ZE SCENĄ MOBILNĄ

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej przyczepy specjalistycznej ze sceną mobilną o wyposażeniu i parametrach technicznych określonych w Załączniku nr 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 34.22.30.00-6

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

II.I.7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

II.I.8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

II.I.9) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniajacych.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do dnia 21 sierpnia  2009 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) Warunki udziału

● Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

a) spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych;

b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Ocena spełnienia  w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.

● Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia:

1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego organu ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

3) pełnomocnictwo do reprezentowania i podpisywania przez osobę upoważnioną wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów o ile nie wynika to z innego złożonego dokumentu, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;

4)  oświadczenie ( zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), że wykonawca spełniania warunki określone w  art. 22 ust. 1 ustawy.

5) formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 SIWZ;

6) parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy Załącznik nr 3 SIWZ;

7) minimum dwie fotografie ( przyczepa ze sceną złożoną gotowa do transportu i przyczepa ze sceną rozłożoną);

8) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia   

 podwykonawcom, winien załączyć do formularza oferty wykaz tych części z podaniem nazw  

       proponowanych podwykonawców ( wzór formularza wykazu stanowi- załącznik nr 4 do SIWZ    

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

-  cena oferty – 100%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowe Centrum Kultury i Bibliotek, rynek 29, 39-310 Radomyśl Wielki lub na stronie: www.radomyslwielki.pl

IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:   do dnia 30 lipca 2009r. do godziny 12.00; miejsce: Samorządowe Centrum Kultury

i Bibliotek w Radomyślu Wielkim, Rynek 29, 39-310 Radomyśl Wielki.

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.4. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

-         ogłoszenie zostało zamieszczone Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie

       portalu  UZP dnia 21.07.2009r

 

Radomyśl Wielki, dnia 21.07.2009r.

pobierz załącznik nr 1 do ogłoszeniapobierz SIWZ
mgr Artur Olchawa - dyrektor SCKiB