Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Zakup przyczepy specjalistycznej ze sceną mobilną
Nr spr.341/01/2009/SCKiB, data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczenie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Samorządowe Centrum Kultury i Bibliotek, ul. Rynek 29,
39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie, tel. 014/6819672, fax. 014/6819672
e-mail: sckib@radomyslwielki.pl
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samorządowa Instytucja Kultury
SEKCJA II PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP PRZYCZEPY SPECJALISTYCZNEJ ZE SCENĄ MOBILNĄ
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej przyczepy specjalistycznej ze sceną mobilną o wyposażeniu i parametrach technicznych określonych w Załączniku nr 1.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 34.22.30.00-6
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie
II.I.7) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.I.8) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
II.I.9) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniajacych.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do dnia 21 sierpnia 2009 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
● Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) Warunki udziału
● Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych;
b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
● Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego organu ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) pełnomocnictwo do reprezentowania i podpisywania przez osobę upoważnioną wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów o ile nie wynika to z innego złożonego dokumentu, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
4) oświadczenie ( zawarte jest na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ), że wykonawca spełniania warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy.
5) formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 SIWZ;
6) parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy Załącznik nr 3 SIWZ;
7) minimum dwie fotografie ( przyczepa ze sceną złożoną gotowa do transportu i przyczepa ze sceną rozłożoną);
8) w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia
podwykonawcom, winien załączyć do formularza oferty wykaz tych części z podaniem nazw
proponowanych podwykonawców ( wzór formularza wykazu stanowi- załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
- cena oferty – 100%
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowe Centrum Kultury i Bibliotek, rynek 29, 39-310 Radomyśl Wielki lub na stronie: www.radomyslwielki.pl
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: do dnia 30 lipca 2009r. do godziny 12.00; miejsce: Samorządowe Centrum Kultury
i Bibliotek w Radomyślu Wielkim, Rynek 29, 39-310 Radomyśl Wielki.
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.3.4. Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
- ogłoszenie zostało zamieszczone Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie
portalu UZP dnia 21.07.2009r
Radomyśl Wielki, dnia 21.07.2009r.
pobierz załącznik nr 1 do ogłoszeniapobierz SIWZ