Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI DO 5.150.000 EURO
na: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Moje Boisko – Orlik 2012”
Nr spr. 341/ 11/2009
I . ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
tel.(014) 6819122 fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Kazimierz Czaja , Wiesław Kapustka nr. pok. 2 ( siedziba zamawiającego) tel. nr (014) 6819831
Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 7.30 - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 160,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr 2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00
( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu "Moje Boisko - Orlik
a/ boisko do gry w piłkę nożną o nawierzchni ze sztucznej trawy b/ boisko do gry w piłkę ręczną, siatkówkę i dwóch boisk do gry w koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej przepuszczalną dla wody (na podbudowie żwirowej) c/ zespół 10 typowych modułów szatniowo – sanitarnych w konstrukcji drewnianej d/ chodniki piesze z placem wejściowym przy zespole szatniowym z wykończeniem z koski brukowej e/ maszty oświetleniowe z oświetleniem 2 boisk sportowych wraz z zasilaniem kablowym oraz fundamentami f/ ogrodzenie o wys.
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
do dnia 30.10. 2009 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Pzp
2) Dysponują w celu wykonania zamówienia przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności :
3) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:- udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych o wartości łącznej powyżej 500.000,00 zł brutto - CPV 45 21 22 21-10 w tym : jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnia poliuretanową ( z podaniem ich wartości dat rozpoczęcia i zakończenia robót , zakresu wykonania robót oraz odbiorców). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje , protokoły odbioru itp.)
4) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa
następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
(wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert )
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru – załącznik Nr2 do oferty;
5) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację
zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień
oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika
Budowy).
6) Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)
8) Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości
20.000,00 PLN
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Miejsce składania ofert :
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 2
2) Termin składania ofert: do dnia 31 lipiec 2009 r. do godziny 10.00
3) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 31 lipiec 2009 o godzinie 10.15 w pok. 27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 10.07.2009
XII. INFORMACJE DODATKOWE
Projekt jest finansowany ze środków JST, Budżetu Państwa oraz Podkarpackiego Urzędu Marszałkowskiego
pobierz SIWZ