341/12/2009 Przetarg nieograniczony o wartości do 206.000 euro na:Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. ”Przebudowa drogi gminnej Nr 103 557 Pa

                     OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

                                   O WARTOŚCI    DO   206.000   EURO

 Nr spr. 341/ 12/2009
           I .ZAMAWIAJĄCY:
                   Gmina Radomyśl Wielki

                   39-310 Radomyśl Wielki

                   ul. Rynek 32

                   tel.(014) 6819122    fax (014)6819123

 

·        Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Leszek Jagoda – Skarbnik Gminy  tel. nr  (014) 6819453                                         i Maria Należna – Z-ca Głównego księgowego tel. nr 014 6819121-123 w.131

            

·        Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania :             8.00  - 15.00

 

·        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 2,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych    z  dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)

- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

 

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE

ZAMIESZCZONA SWIZ

 

      - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie

      www.radomyslwielki.pl

            - specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

              

               Urząd Miejski Radomyśl Wielki

               39-310 Radomyśl Wielki

               ul. Rynek 32  pokój nr 2

 

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB    ZAKRESU  ZAMÓWIENIA

1.  Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. ”Przebudowa drogi gminnej Nr 103 557 Partynia –Biesów od km 0+000 do km 3+517”

 w zakresie:

    

-  kredyt w wysokości – 500 000 zł  na finansowanie zadania inwestycyjnego o nazwie j.w.

- zawarcie umowy na okres sierpień 2009 – grudzień 2013 roku,

- spłaty odsetek – kwartalnie (tak jak spłaty kapitału),

- spłaty kredytu – wg propozycji kredytobiorcy (załącznik nr 3 SIWZ),

- spłaty kapitału w latach 2010 – 2013 wg propozycji zamawiającego:

rok 2010 –   125.000 zł

rok 2011 –   125.000 zł

rok 2012 –   125.000 zł

rok 2013 –   125.000 zł

- zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco

- oprocentowanie kredytu będzie oparte o WIBOR 3 M.

CPV 66130000-0

         

            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej

            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej

-  Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających

-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych

-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych

 

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :

              kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy do dnia 27 sierpnia 2009 roku

 

VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU

VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

 

            1. Wykonawca musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 prawa

zamówień publicznych.

2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą o zakresie objętym

przedmiotem zamówienia potwierdzoną uwierzytelnioną kserokopią

zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej lub wypisu z rejestru

sądowego KRS.

 

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU

 POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:

 

            1. Ofertę wg formularza dołączonego do SIWZ (załącznik nr 1).

2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych

(załącznik nr 2).

3. Projekt umowy kredytowej.

            4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji                                                                                   działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający                                                                      dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ).

 

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:

·        zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:

- oprocentowanie kredytu wraz z kosztami  uruchomienia -  100%

 

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

                1)Miejsce składania ofert :

                Urząd Miejski Radomyśl Wielki

                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok.2 

                2).Termin składania ofert :do dnia  06 sierpnia  2009 r.  do godziny 10.00

                3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu  06 sierpnia 2009 r. o godzinie 10.15

                 w pok.24 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32

 

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:

·        wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .

                      Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z wpływem terminu

                      składania  ofert.

 

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH

 

ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 28.07.2009 r.

 

 

Radomyśl Wielki dn. 28.07.2009 r.

pobierz SIWZ
inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego