Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI DO 5.150.000 EURO
Nr spr. 341/ 11 /2009
I .ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
tel.(014) 6819121 fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: P. Kazimierz Czaja, Kapustka Wiesław nr. pok. 2 (Urząd Miejski Radomyśl Wielki ul. Rynek 32) tel. nr (014) 6819831
Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 8.00 - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 30,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 (w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie
- specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32 pokój nr 12
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
„Przebudowa zabytkowego rynku Radomyśla Wielkiego II część”
w zakresie:
1. Chodniki,parking -1 kpl
2. Tereny zieleni mała architektura – roboty przygotowawcze - 1 kpl
3. Drzewa i krzewy liściaste - 1 kpl
4. Drzewa i krzewy iglaste, żywopłot - 1 kpl
5. Sianie trawy, pielęgnacja - 1 kpl
6. Ławki, donice na kwiaty - 1 kpl
7. Wysepki na skrzyżowaniach, znaki drogowe - 1 kpl
8. Przyłącz wody - 1 kpl
9. Kanalizacja deszczowa - 1 kpl
10. Oświetlenie uliczne i parkowe - 1 kpl
11. Przebudowa pomnika - 1 kpl
12. Obsługa geodezyjna - 1 kpl
CPV: - 45111200-0; 45112710-5; 45231300-8; 45233200-1;
45233293-9; 45262600-7; 45316100-6
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
Roboty realizowane będą w dwóch etapach:
ETAP I do 30.11.2009 r. (roboty rozbiórkowe, parking, chodniki w zakresie podbudowy, roboty przygotowawcze małej architektury, przebudowa pomnika- rozbiórka i fundamenty, przyłącz wody, kanalizacja sanitarna bez robót wykończeniowych, roboty elektryczne –ułożenie kabli)
ETAP II do 30.10.2010 r. ( pozostałe roboty)
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech- nicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia ;
- warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę jeżeli :
a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie min. 1 zadania o podobnym charakterze robót jak w ofercie poparte dokumentami potwierdzającymi ,że roboty zostały wykonane należycie (referencje udzielone przez Inwestora)
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy -
1 osoba z uprawnieniami konstrukcyjno – budowlanymi pozwalającymi nadzorować roboty objęte przedmiotem zamówienia
- całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
c) dysponują potencjałem sprzętowym – min.:
- środek transportu o ładowności do 15 ton
- koparko ładowarką lub koparką i ładowarką
- zagęszczarkami
d) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia ;
4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zg. z art.24 Pzp
5) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – załącznik Nr 1 do oferty
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w pkt 5 – wg załączonego wzoru – załącznik Nr 2 do formularza oferty;
5) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do formularza oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy).
6) Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do formularza oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w SIWZ wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje) (w referencjach musi być wykazany zakres robót).
8) Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) W przypadku oferty wspólnej - oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za
zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
10) Oświadczenie o ubezpieczeniu Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej – wypełnić na formularzu oferty
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10 000,00 zł
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1)Miejsce składania ofert :
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 2
2).Termin składania ofert :do dnia 12.08.2009 r. do godziny 10.00
3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 12.08.2009 r o godzinie 10.10 w pok.27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z wpływem terminu składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 22.07.2009 r
XII. INFORMACJE DODATKOWE
Projekt jest finansowany w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata
2007-2013
Radomyśl Wielki 22.07.2009.r.
[ Pobierz SIWZ ]