341/13/2009 Przetarg nieograniczony o wartości do 5.150.000 euro na:„Remont dróg gminnych:„Remont dróg gminnych: Podborze-Kwatery nr dr. 103578 od km 0+600 do km 0+800, Dulcza Wielka-Bieli

             OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM
                                   O WARTOŚCI    DO   5.150.000   EURO
Nr spr. 341/ 13/2009
  I .ZAMAWIAJĄCY:
                Gmina Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki
                ul. Rynek 32
                tel.(014) 6819122    fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Skop Daniel  nr. pok. 2
( siedziba zamawiającego) tel. nr  (014) 6819831
Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania : 7.30  - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 5,00 zł) w siedzibie zamawiającego
 pok.nr  2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00
 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
 II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia  29 stycznia
2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
              - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie
               www.radomyslwielki.pl

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB ZAKRESU  ZAMÓWIENIA
„Remont dróg gminnych: Podborze-Kwatery nr dr. 103578 od km 0+600 do km 0+800, Dulcza Wielka-Bielizny-Janowiec nr dr. 103562 od km  1+900 do km 2+510 , Dulcza Mała-Las  nr dr.103554 od km 0+000 do km 0+432”   w zakresie:

a/ roboty przygotowawcze – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
b/ podbudowa – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa  łamanego  o gr. 15 cm  stabilizowanego mechanicznie – 4358,0 m2
c/ wyrównanie istniejących nawierzchni asfaltowych betonem asfaltowym warstwą średniej grubości 2 cm oraz wykonanie nawierzchni (warstwy ścieralnej) z betonu asfaltowego BA 0/12,8 dla ruchu KR1  o grubości  4 cm  (po zagęszczeniu)  -  4658,0 m2   ; d/ utwardzenie poboczy

W/w  zakres  będzie realizowany w następujących miejscowościach: Dulcza Mała, Dulcza Wielka – Bielizny, Podborze.
                CPV:  45 23 31 20-6
            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
-  Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
                   25.09.2009 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia  zgodnie  z art.24 Pzp
2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy -
1 osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej
 - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej ) oraz
przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) Dysponują potencjałem technicznym – min.:
- rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną
  listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy
- walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg
- walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg
- walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki
- szczotka mechaniczna
- skrapiarka do bitumu
 4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:
wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat  przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum min:
dwóch kontraktów  o zakresie rzeczowym 5000 m2 odnów lub  modernizacji nawierzchni zrealizowanych w technologii  betonów asfaltowych (każdy)  poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały
wykonane należycie (referencje).
Jeżeli kontrakt był wykonywany w ramach konsorcjum  w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy zakres  robót wykonanych przez członka konsorcjum będzie odpowiadać w/w  zakresowi rzeczowemu.
5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 48 miesięcy
6) Dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych:
- kruszyw
- betonów konstrukcyjnych,
- betonów asfaltowych
- innych wymaganych w SST
7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej
VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej(wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert );
 2)  Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają  z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających  się o udzielenie zamówienia .
 3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty;
 4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego  wzoru –    załącznik Nr 2 do  oferty;
 5)Wykaz osób wg  wzoru stanowiącego  załącznik Nr 3 do  oferty, odpowiedzialnych za realizację
zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy).
 6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
 7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg  formularza stanowiącego
załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)
 8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) Oświadczenie o możliwości wykonania badań  wymaganych w pkt.5.1.6  SIWZ.
10) Polisa lub inny dokument  ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca  zobowiązany jest  wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  2.500 PLN
 VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
                1)Miejsce składania ofert :
                Urząd Miejski Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 2 
                2)Termin składania ofert :do dnia  17 sierpnia  2009 r.  do godziny 10.00
                3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu  17 sierpnia  2009  o godzinie 10.15 w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .
                Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z upływem terminu
                składania  ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
-  ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 27.07.2009 r
Radomyśl Wielki dn. 27.07.2009 r.

pobierz SIWZ
inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego