Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI DO 5.150.000 EURO
Nr spr. 341/ 13/2009
I .ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
tel.(014) 6819122 fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Skop Daniel nr. pok. 2
( siedziba zamawiającego) tel. nr (014) 6819831
Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 7.30 - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 5,00 zł) w siedzibie zamawiającego
pok.nr 2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00
( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia
2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie
www.radomyslwielki.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
„Remont dróg gminnych: Podborze-Kwatery nr dr. 103578 od km 0+600 do km 0+800, Dulcza Wielka-Bielizny-Janowiec nr dr. 103562 od km 1+900 do km 2+510 , Dulcza Mała-Las nr dr.103554 od km 0+000 do km 0+
a/ roboty przygotowawcze – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych
b/ podbudowa – profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne oczyszczenie istniejącej nawierzchni, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr.
c/ wyrównanie istniejących nawierzchni asfaltowych betonem asfaltowym warstwą średniej grubości
W/w zakres będzie realizowany w następujących miejscowościach: Dulcza Mała, Dulcza Wielka – Bielizny, Podborze.
CPV: 45 23 31 20-6
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
25.09.2009 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 Pzp
2) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – min.: kierownik budowy -
1 osoba z uprawnieniami w specjalności drogowej
- całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej ) oraz
przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) Dysponują potencjałem technicznym – min.:
- rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną
listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% z elektronicznym sterowaniem równością układanej warstwy
- walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg
- walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg
- walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki
- szczotka mechaniczna
- skrapiarka do bitumu
4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:
wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum min:
dwóch kontraktów o zakresie rzeczowym
wykonane należycie (referencje).
Jeżeli kontrakt był wykonywany w ramach konsorcjum w/w warunek zamawiający uzna za spełniony, gdy zakres robót wykonanych przez członka konsorcjum będzie odpowiadać w/w zakresowi rzeczowemu.
5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 48 miesięcy
6) Dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych:
- kruszyw
- betonów konstrukcyjnych,
- betonów asfaltowych
- innych wymaganych w SST
7) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności gospodarczej
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej(wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert );
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru – załącznik Nr 2 do oferty;
5)Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację
zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy).
6)Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiącego
załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)
8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt.5.1.6 SIWZ.
10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.500 PLN
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1)Miejsce składania ofert :
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 2
2)Termin składania ofert :do dnia 17 sierpnia 2009 r. do godziny 10.00
3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 17 sierpnia 2009 o godzinie 10.15 w pok.27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 27.07.2009 r
Radomyśl Wielki dn. 27.07.2009 r.