341/15/2009 Przetarg nieograniczony o wartości do 206.000 Euro na: „Dostawa do Ochotniczej Straży Pożarnej w Radomyślu Wielkim fabrycznie nowego zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych 

OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM
     O WARTOŚCI    DO   206.000   EURO (DOSTAWY)


Nr spr. 341/ 15/2009

I .ZAMAWIAJĄCY:
              Gmina Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki
                ul. Rynek 32
                tel.(014) 6819122    fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Wolak Dorota  nr. pok. 15
( siedziba zamawiającego) tel. nr  (014) 6819749
Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania : 7.30  - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 5,00 zł) w siedzibie zamawiającego
 pok.nr  15 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
 II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia  29 stycznia
2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
              - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie
               www.radomyslwielki.pl

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB ZAKRESU 
ZAMÓWIENIA
„Dostawa do Ochotniczej  Straży Pożarnej w Radomyślu Wielkim fabrycznie nowego zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych – kategorii 2 ”   w zakresie:

oferowany zestaw hydrauliczny musi zawierać następujące elementy: - pompa hydrauliczna -1 szt., nożyce hydrauliczne -1 szt., rozpieracz ramieniowy -1 szt.         
                CPV:  35.11.00.00-8.
            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
-  Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
                   30.09.2009 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :

1.        Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy:

a)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia,

b)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d)       wyrażą zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w niniejszej SIWZ - projekt umowy stanowi załącznik nr 5.

2.       Ocena spełnienia warunków udziału WYKONAWCY w postępowaniu zostanie dokonana wg reguły spełnienia, - nie spełnia, tj. na postawie oceny formalnej i merytorycznej złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ.

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU  POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
 1.       Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, każdy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:

a)       oświadczenie w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ,

b)       aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

c)       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

d)       aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2.       Zamawiający wezwie WYKONAWCÓW, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta WYKONAWCY podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

3.       Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez WYKONAWCĘ warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowanie dostawy, wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, nie później niż w dniu wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO jako termin uzupełnienia oświadczeń dokumentów.

4.       Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 1.

5.       Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie WYKONAWCÓW z postępowania.

6.       Ponadto WYKONAWCY mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

a)       wypełniony druk Wymagania techniczne stanowiący załącznik nr 1.

b)       wypełniony druk Streszczenie oferty stanowiący załącznik nr 2.

c)       wypełniony druk oświadczenia w zakresie Warunków podmiotowych stanowiący załącznik nr 4.

7.       Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VII, z tym, że dokumenty wskazane pkt. 5 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie.

WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia tj. wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

WYKONAWCY ubiegający się o wspólne o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. Nie złożenie któregokolwiek z dokumentów o których mowa w pkt.5 powoduje wykluczenie WYKONAWCY z postępowania a w konsekwencji uznanie oferty za odrzuconą.

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: NIE DOTYCZY
 VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:
-najniższa cena
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
                1)Miejsce składania ofert :
                Urząd Miejski Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 15 
                2)Termin składania ofert :do dnia  10 września   2009 r.  do godziny 10.00
                3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu 10 września  2009  o godzinie 10.15 w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .
                Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z upływem terminu
                składania  ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
-  ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 02.09.2009 r  pod nr 145463-2009
Radomyśl Wielki dn. 02.09.2009 r.

pobierz SIWZ
inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego