Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI DO 206.000 EURO (DOSTAWY)
Nr spr. 341/ 15/2009
I .ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
tel.(014) 6819122 fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Wolak Dorota nr. pok. 15
( siedziba zamawiającego) tel. nr (014) 6819749
Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 7.30 - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 5,00 zł) w siedzibie zamawiającego
pok.nr 15 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia
2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie
www.radomyslwielki.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU
ZAMÓWIENIA
„Dostawa do Ochotniczej Straży Pożarnej w Radomyślu Wielkim fabrycznie nowego zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych – kategorii
oferowany zestaw hydrauliczny musi zawierać następujące elementy: - pompa hydrauliczna -1 szt., nożyce hydrauliczne -1 szt., rozpieracz ramieniowy -1 szt.
CPV: 35.11.00.00-8.
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
30.09.2009 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i którzy zgodnie z wymogiem art. 22 ust. 1 ustawy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) wyrażą zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w niniejszej SIWZ - projekt umowy stanowi załącznik nr 5.
2. Ocena spełnienia warunków udziału WYKONAWCY w postępowaniu zostanie dokonana wg reguły spełnienia, - nie spełnia, tj. na postawie oceny formalnej i merytorycznej złożonych dokumentów wymienionych w rozdziale VII SIWZ.
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, każdy Wykonawca ma obowiązek przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) oświadczenie w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że WYKONAWCA nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający wezwie WYKONAWCÓW, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta WYKONAWCY podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez WYKONAWCĘ warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowanie dostawy, wymagań określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO, nie później niż w dniu wyznaczonym przez ZAMAWIAJĄCEGO jako termin uzupełnienia oświadczeń dokumentów.
4. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 1.
5. Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie WYKONAWCÓW z postępowania.
6. Ponadto WYKONAWCY mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) wypełniony druk Wymagania techniczne stanowiący załącznik nr 1.
b) wypełniony druk Streszczenie oferty stanowiący załącznik nr 2.
c) wypełniony druk oświadczenia w zakresie Warunków podmiotowych stanowiący załącznik nr 4.
7. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów określonych w rozdziale VII, z tym, że dokumenty wskazane pkt. 5 może złożyć jeden z podmiotów występujących wspólnie.
WYKONAWCY, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia tj. wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcja - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
WYKONAWCY ubiegający się o wspólne o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych. Nie złożenie któregokolwiek z dokumentów o których mowa w pkt.5 powoduje wykluczenie WYKONAWCY z postępowania a w konsekwencji uznanie oferty za odrzuconą.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM: NIE DOTYCZY
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
-najniższa cena
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1)Miejsce składania ofert :
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 15
2)Termin składania ofert :do dnia 10 września 2009 r. do godziny 10.00
3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 10 września 2009 o godzinie 10.15 w pok.27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 02.09.2009 r pod nr 145463-2009
Radomyśl Wielki dn. 02.09.2009 r.