Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI DO 5.150.000 EURO
na:” Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Radomyśl Wielki”
Nr spr. 341/ 18/2009
I . ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki
ul. Rynek 32
tel.(014) 6819122 fax (014)6819123
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Kazimierz Czaja , Wiesław Kapustka nr. pok. 2 ( siedziba zamawiającego) tel. nr (014) 6819831
Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 7.30 - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 50,00 zł ) w siedzibie zamawiającego
pok.nr 2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00
( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie www.radomyslwielki.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA
Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Radomyśl Wielki”
w zakresie:
I. Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim
- budowa boiska sportowego o nawierzchni sztucznej 17x32 m do
siatkówki i koszykówki
- wykonanie nowego łuku bieżni, poprawa nawierzchni i
okrawężnikowania
- renowacja nawierzchni boiska trawiastego, wykonanie bramek
- malowanie linii boiska asfaltowego, budowa bramek
- montaż piłkochwytów przy boiskach, wymiana ogrodzenia przy hali
- budowa placu zabaw dla dzieci oddziału przedszkolnego
- wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i chodników
II. Szkoła Podstawowa w Podborzu
- budowa podjazdu dla niepełnosprawnych
- budowa placu apelowego utwardzonego kostką
- budowa parkingów w tym 1 dla niepełnosprawnych
- wykonanie dojścia i dojazdu do szkoły
III. Obsługa geodezyjna
CPV: 45214230-1; 45342000-6; 45111291-4
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
do dnia 31.05.2010 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Pzp
2) Dysponują w celu wykonania zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności :
- konstrukcyjno – budowlanej
- konstrukcyjno – inżynierskiej do kierowania i nadzorowania robót w zakresie drogowym
- całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień w danej specjalności ) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
3) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zadania – min.:
- środek transportu o ładowności do 15 ton
- koparko ładowarką lub koparką i ładowarką
- zagęszczarkami
4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:- udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, min. 1 zadania o podobnym charakterze robót jak w ofercie poparte dokumentami potwierdzającymi ,że roboty zostały wykonane należycie (referencje udzielone przez Inwestora z podaniem ich wartości dat rozpoczęcia i zakończenia robót , zakresu wykonania robót oraz odbiorców). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje , protokoły odbioru itp.)
5) udzielą gwarancji na wykonane roboty – min 36 miesięcy.
6) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa
następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
(wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert )
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty;
a) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) oraz Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru – załącznik Nr2 do oferty;
5) Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację
zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień
oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika
Budowy).
6) Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)
8) Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) ) W przypadku oferty wspólnej – oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
10) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości
10.000,00 PLN
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1) Miejsce składania ofert :
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 2
2) Termin składania ofert: do dnia 26 październik 2009 r. do godziny 10.00
3) Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 26 październik 2009 o godzinie 10.10 w pok. 27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 28.09.2009 nr 164603-2009
XII. INFORMACJE DODATKOWE
Projekt jest finansowany ze środków JST i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013
[ pobierz SIWZ ]