Nr spr. 341/ 18/2009 OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI DO 5.150.000 EURO na:” Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Radomyśl Wielki”

                     OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM
                                   O WARTOŚCI    DO   5.150.000   EURO

na:” Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Radomyśl Wielki”

Nr spr.  341/ 18/2009

I .  ZAMAWIAJĄCY:
             Gmina Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki
                ul. Rynek 32
                tel.(014) 6819122    fax (014)6819123
     Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Kazimierz Czaja , Wiesław Kapustka  nr. pok. 2 ( siedziba zamawiającego) tel. nr  (014) 6819831
    Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania : 7.30  - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 50,00 zł )  w siedzibie zamawiającego
 pok.nr  2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki,  ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00
 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia  29 stycznia 2004 r  (Dz. U 2004 nr19 poz. 177 ze  zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

III. ADRES  STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ
              - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie   
www.radomyslwielki.pl

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA


Poprawa infrastruktury edukacyjnej w Gminie Radomyśl Wielki”

w zakresie:         

I.                    Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim

-    budowa boiska sportowego o nawierzchni sztucznej  17x32 m do 

     siatkówki i koszykówki

-    wykonanie nowego łuku bieżni, poprawa nawierzchni i

     okrawężnikowania

-    renowacja nawierzchni boiska trawiastego, wykonanie bramek

-    malowanie linii boiska asfaltowego, budowa bramek

-    montaż piłkochwytów przy boiskach, wymiana ogrodzenia przy hali

-    budowa placu zabaw dla dzieci oddziału przedszkolnego 

-    wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i chodników

II.                  Szkoła Podstawowa w Podborzu

-    budowa podjazdu dla niepełnosprawnych

-    budowa placu apelowego utwardzonego kostką

-    budowa parkingów w tym 1 dla niepełnosprawnych

-    wykonanie dojścia i dojazdu do szkoły

      III.  Obsługa geodezyjna                                                                           

            CPV:  45214230-1; 45342000-6; 45111291-4

  -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
 -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
-  Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających


V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
               
  do dnia  31.05.2010 r.   


VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU

VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia  zgodnie  z art. 24 Pzp
2) Dysponują w celu wykonania zamówienia osobami  posiadającymi  uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności :

- konstrukcyjno – budowlanej

-  konstrukcyjno – inżynierskiej do kierowania i nadzorowania robót w zakresie drogowym
 - całkowite doświadczenie 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień w danej specjalności  ) oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.

3) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zadania – min.:

- środek transportu  o ładowności do 15 ton

- koparko ładowarką lub koparką i ładowarką

            - zagęszczarkami

4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:- udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,  min. 1 zadania  o podobnym charakterze robót jak w ofercie poparte dokumentami potwierdzającymi ,że roboty zostały wykonane należycie (referencje udzielone przez Inwestora z podaniem ich wartości dat rozpoczęcia  i zakończenia robót , zakresu wykonania robót oraz odbiorców). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( referencje , protokoły odbioru itp.)

5) udzielą gwarancji na wykonane roboty  – min 36 miesięcy.
6) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

 

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU  POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa
następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
 (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert )
2)  Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają   z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających  się o
udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty;

a)       Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) oraz Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał  przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego  wzoru –  załącznik Nr2 do  oferty;

5) Wykaz osób wg  wzoru stanowiącego  załącznik Nr 3 do  oferty, odpowiedzialnych za realizację
zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień
oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika
Budowy).
6) Wykaz sprzętu wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7) Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg  formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)

8) Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.

9)   ) W przypadku oferty wspólnej – oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za zobowiązania wobec Zamawiającego z tytułu realizacji umowy.
10) Polisa lub inny dokument  ubezpieczenia potwierdzający,  że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

 

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca  zobowiązany jest  wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości
10.000,00  PLN

 

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:
- cena brutto: 100% 


IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
            1) Miejsce składania ofert :
                Urząd Miejski Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 2 
                2) Termin składania ofert: do dnia  
26 październik   2009 r.  do godziny 10.00
                3) Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu  26 październik  2009  o godzinie 10.10 w pok. 27   (sala  narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32



X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z upływem terminu składania  ofert.

 

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ
PUBLICZNYCH

-  ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 28.09.2009 nr 164603-2009

XII. INFORMACJE  DODATKOWE
Projekt jest finansowany ze środków JST  i Europejskiego  Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013

[ pobierz SIWZ ]