341/19/2009 Ogłoszenie o przetargu na: "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie remontów dróg i inwestycji drogowych"

OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

O WARTOŚCI    DO   206.000   EURO

Nr spr. 341/19/2009
           

I .ZAMAWIAJĄCY:
            Gmina Radomyśl Wielki
            39-310 Radomyśl Wielki
            ul. Rynek 32
            tel.(014) 6819122    fax (014)6819123

·        Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Leszek Jagoda – Skarbnik Gminy  tel. nr  (014) 6819453 i Maria Należna – Z-ca Głównego księgowego tel. nr 014 6819121-123 w.131

·        Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania :8.00 - 15.00

·        Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 2,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok.nr.2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 8.00 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

- Przetarg nieograniczony na  podst. art.39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych    z  dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U z 2007 nr 223 poz.1655 ze  zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej

III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE
ZAMIESZCZONA SWIZ

      - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie

      www.radomyslwielki.pl
            - specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
               Urząd Miejski Radomyśl Wielki
               39-310 Radomyśl Wielki
               Rynek 32  pokój nr 2

IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB    ZAKRESU  ZAMÓWIENIA:

1.Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na finansowanie
remontów dróg i inwestycji drogowych
 
w zakresie:
- kredyt w wysokości – 1 200 000 zł
- zawarcie umowy na okres listopad 2009  –  grudzień 2014 roku,
- spłaty odsetek – kwartalnie (tak jak spłaty kapitału),
- spłaty kredytu – wg propozycji kredytobiorcy (załącznik nr 3),
- spłaty kapitału w latach 2010 – 2014 wg propozycji zamawiającego:
rok 2010 – 240 000 zł
rok 2011 – 240 000 zł
rok 2012 – 240 000 zł
rok 2013 – 240 000 zł
rok 2014 -  240 000zł
- zabezpieczenie kredytu – weksel in blanco
- oprocentowanie kredytu będzie oparte o WIBOR 1 M.

CPV 66130000-0
            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
            -  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
-  Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień  uzupełniających
-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych

V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
   kredyt uruchomiony będzie w jednej transzy do dnia 26 listopada 2009 roku

VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
VI. 1 Opis warunków udziału w postępowaniu oraz  opis  sposobu
          dokonywania oceny spełnienia tych warunków

1. Wykonawca musi spełniać warunki art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 prawa
zamówień publicznych.
2. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą o zakresie objętym
przedmiotem zamówienia potwierdzoną uwierzytelnioną kserokopią
zaświadczenia o wpisie do działalności gospodarczej lub wypisu z rejestru
sądowego KRS.
Ocena spełnienia warunków  udziału Wykonawcy w postępowaniu zostanie dokonana wg. reguły: spełnia – nie spełnia, tj. na podstawie  oceny formalnej i merytorycznej złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ.

VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1. Ofertę wg formularza dołączonego do SIWZ (załącznik nr 1).
2. Oświadczenie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych
(załącznik nr 2).
3. Projekt umowy kredytowej.
4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji  działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający  dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ).

VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- oprocentowanie kredytu wraz z kosztami  uruchomienia -  100%

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

                1)Miejsce składania ofert :
                Urząd Miejski Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki; ul. Rynek 32 pok.2
                2)Termin składania ofert :do dnia  29 października  2009 r. do godziny 10.00

     3.Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu  29 października 2009 r. o godzinie                10.15  w pok.24 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32

X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
 

·        wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z wpływem terminu składania  ofert.

XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ  PUBLICZNYCH

ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 15.10.2009 r. Nr ogłoszenia 179043-2009

 

Radomyśl Wielki dn. 15.10.2009 r.

pobierz SIWZ wraz z załącznikiem
inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego