Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI DO 5.150.000 EURO
Nr spr. 341/21/2009
I .ZAMAWIAJĄCY:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
39-310 Radomyśl Wielki ; ul. Targowa 5
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Kazimierz Czaja nr. pok. 2 ( siedziba zamawiającego) tel. nr (014) 6819831
Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 7.30 - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 150,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok. nr 2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia
2004 r (Dz. U 2004 nr 19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie www.radomyslwielki.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU
ZAMÓWIENIA
„Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompowniami i przyłączami w miejscowościach Radomyśl Wielki i Zdziarzec” - współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 – 2013 Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej
w zakresie:
SIEĆ KANALIZACJI GRAWITACYJNEJ
Rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy
Studnie kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy
SIEĆ ROZDZIELCZA
Rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Studnie kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy
PRZYŁACZA
Przykanaliki – rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Studnie kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy
RUROCIĄGI TŁOCZNE
Rurociągi z rur HDPE(ciśnieniowe) łączone metodą zgrzewania dz=160 mm -
Rurociągi z rur HDPE( ciśnieniowe) łączone metodą zgrzewania dz=110 mm -
Rurociągi z rur HDPE (ciśnieniowe) łączone metodą zgrzewania dz=90 mm -
Rurociągi z rur HDPE (ciśnieniowe) łączone metodą zgrzewania dz=90 mm -
POMPOWNIE GŁÓWNE - 6 KPL
POMPOWNIE INDYWIDUALNE - 4 KPL
SIEĆ KANALIZACJI OPADOWEJ
Rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Rurociągi z rur PCW kielichowe o średnicy
Studnie rewizyjne z kręgów betonowych średnicy
Studnie kanalizacyjne z gotowych elementów z tworzyw sztucznych o średnicy
Obudowa wylotu - kpl 1
Obsługa geodezyjna - kpl 1
CPV: - 45231300-8
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
do 30.09.2011 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Pzp
2) Dysponują osobami lub będą dysponować zdolnymi do wykonania zamówienia
– przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności :
- sanitarnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
- konstrukcyjno – inżynierskie do kierowania i nadzorowania robót w zakresie drogowym
- całkowite doświadczenie nie mniej niż 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień w
danej specjalności)
UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień
3) Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym – min.:
- środek transportu o ładowności do 15 ton - 2 szt
- koparką - 4 szt i ładowarką - 2 szt lub koparko ładowarką - 6 szt,
- zagęszczarkami – 2 szt
4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:
Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum min. 1 zadania o podobnym charakterze robót jak w ofercie (tj. wybudowanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z pompowniami i przyłączami o długości nie krótszej niż
5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 36 miesięcy
6) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
7) Ocena spełnienia warunków udziału WYKONAWCY w postępowaniu zostanie dokonana wg reguły spełnienia, - nie spełnia, tj. na postawie oceny formalnej i merytorycznej złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ.
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
(wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );
Uwaga:
1.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1) lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
1.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (aktualność dokumentów jak w pkt 1.1).
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru – załącznik Nr 2 do oferty;
5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień )
6)Wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)
8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100. 000,00 PLN
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1)Miejsce składania ofert :
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 2
2)Termin składania ofert :do dnia 30 grudnia 2009 r. do godziny 10.00
3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 30 grudnia 2009 o godzinie 10.10
w pok.27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia
09.12.2009 r. , nr ogłoszenia 237835-2009
XII.INFORMACJE DODATKOWE
Postępowanie przetargowe na zlecenie (beneficjenta) dyrektora ZGKIM przeprowadza Gmina Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki, Rynek 32 Referat Inwestycji
Radomyśl Wielki dn. 09.12.2009 r.
[ pobierz ]
[ pobierz ]
[ pobierz ]
[ pobierz ]