Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
O WARTOŚCI DO 5.150.000 EURO na:” Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w gminie Radomyśl Wielki – budowa ścieżki rowerowej ” współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007 – 2013;oś priorytetowa nr 5 Infrastruktura Publiczna Działanie 5.3 Infrastruktura sportowa i rekreacyjna, schemat B Inna infrastruktura sportowa i rekreacyjna”
Nr spr. 341/22/2009
I .ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32
Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami jest: Kazimierz Czaja ,Wiesław Kapustka nr. pok. 2 ( siedziba zamawiającego) tel. nr (014) 6819831
Godziny w których udzielane są informacje dotyczące postępowania : 7.30 - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 150,00 zł) w siedzibie zamawiającego pok. nr 2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00 ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na podst. art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U 2004 nr 19 poz. 177 ze zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ NA KTÓREJ BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ
- specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie www.radomyslwielki.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU
ZAMÓWIENIA
”Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w gminie Radomyśl Wielki – budowa ścieżki rowerowej” w zakresie:
- roboty przygotowawcze
- odwodnienie korpusu
- wykonanie podbudowy
- wykonanie nawierzchni
- oznakowanie ścieżki na istniejących traktach
- obsługa geodezyjna
CPV: - 45 23 31 20 - 6
- Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
- Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
- Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
do 30.09.2010 r.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Pzp
2) Dysponują osobami lub będą dysponować zdolnymi do wykonania zamówienia
– przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności :
- konstrukcyjno – inżynieryjnej w zakresie dróg i nawierzchni
- całkowite doświadczenie nie mniej niż 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień w
danej specjalności)
UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień
3) Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym – min.:
- rozkładarka mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczająca wstępnie 80% z elektrycznym sterowaniem równością układanej warstwy
- walec stateczny samojezdny ogumiony ciężki
- walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15mg
- szczotka mechaniczna
- skrapiarka do bitumu
- koparko – spycharka lub koparko – ładowarka o poj. min.0,15m3
- walec wibracyjny o masie min. 10 ton
- zagęszczarkę spalinową wibracyjną
- samochód samowyładowczy o ładowności do 15 ton.
4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:
Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie jako główny wykonawca lub członek konsorcjum min. 1 zadania o podobnym charakterze robót jak w ofercie (tj. minimum 7000m2 (łącznie) dróg zrealizowanych w technologii tożsamej z przedmiotem zamówienia ( nawierzchnie z betonu asfaltowego z podbudową kamienna z mechanicznym zagęszczeniem) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje udzielone przez Inwestora)
5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 60 miesięcy
6) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
7) Ocena spełnienia warunków udziału WYKONAWCY w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego-spełnia/niespełna.
VI. 2 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );
Uwaga:
1.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1) lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);
1.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (aktualność dokumentów jak w pkt 1.1).
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają
z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego wzoru – załącznik Nr 2 do oferty;
5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień )
6)Wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)
8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10. 000,00 PLN
VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1)Miejsce składania ofert :
Urząd Miejski Radomyśl Wielki
39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32 pok. 2
2)Termin składania ofert :do dnia 15.01.2010 r. do godziny 10.00
3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 15.01.2010 r o godzinie 10.10
w pok.27 (sala narad) w Urzędzie Miejskim przy ul. Rynek 32
X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez 30 dni .
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
- ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronie Portalu UZP dnia 18.12.2009 r . pod nr 248173-2009
Radomyśl Wielki dn. 18.12. 2009 r.
[ pobierz SIWZ ]
[ pobierz SST ]
[ Dokumentacja ]