341/23/2009 Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:”Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w gminie Radomyśl Wielki – budowa obiektów sportowo - rekreacyjnych”

 

OGŁOSZENIE   O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM
                 O WARTOŚCI    DO   5.150.000   EURO

na:” Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w gminie Radomyśl Wielki – budowa obiektów sportowo - rekreacyjnych ” współfinansowanej ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007 – 2013; oś priorytetowa nr 5 Infrastruktura Publiczna Działanie 5.3 Infrastruktura sportowa i rekreacyjna, schemat B Inna infrastruktura sportowa i rekreacyjna”


Nr spr. 341/23/2009
I .ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Radomyśl Wielki

39-310 Radomyśl Wielki ul. Rynek 32     

Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z  wykonawcami jest: Kazimierz Czaja ,Wiesław Kapustka  nr. pok. 2  ( siedziba zamawiającego) tel. nr  (014) 6819831
Godziny w których udzielane są  informacje dotyczące postępowania : 7.30  - 15.00
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 150,00 zł) w siedzibie zamawiającego  pok. nr  2 – Urząd Miejski Radomyśl Wielki; 39-310 Radomyśl Wielki ,ul. Rynek 32 w godz. od 7.30 do 15.00  ( w dniach pracy Urzędu Miejskiego )
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
- Przetarg nieograniczony na  podst. art. 39-46 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia  29 stycznia
2004 r (Dz. U 2004 nr 19 poz. 177 ze  zmianami)
- zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
III. ADRES STRONY INTERNETOWEJ  NA KTÓREJ  BĘDZIE ZAMIESZCZONA SWIZ
              - specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna na stronie  www.radomyslwielki.pl
IV. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ORAZ WIELKOŚCI  LUB ZAKRESU 
ZAMÓWIENIA
”Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej w gminie Radomyśl Wielki – budowa obiektów sportowo - rekreacyjnych
w zakresie:         

 

 -  Boisko główne odnowienie nawierzchni boiska głównego i bramek

-   Pawilon sportowy – dobudowa ,nowy dach

-   Modernizacja trybun

-   Wykonanie altany

-   Boisko boczne – nawierzchnia żużlowo – piaskowa

-   Parking i nawierzchnia z kamienia

-   Wykonanie boiska treningowego małego

-  Staw rekreacyjny  I i II odnowa

-  Teren ogniska

-  Tereny zieleni ,ogrodzenie , piłkochwyty

-  Pomost dla wędkarzy

-  Konstrukcja na odpady stałe , wykonanie szamba

-  Oświetlenie terenu

-  Drogi i chodniki z kostki

                                              

CPV: 45112350-3,  45112710-5, 45112720-8, 45200000-9

-  Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej
-  Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
-  Zamawiający  nie dopuszcza  składania  ofert równoważnych
-  Zamawiający nie przewiduje zawarcie umów ramowych
-  Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
                   do 30.09.2011r.
  
VI. WARUNKI UDZIAŁU W PSTĘPOWANIU
VI. 1 W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy :
1) Nie podlegają  wykluczeniu z postępowania  o udzielenie zamówienia  zgodnie  z art. 24 Pzp
2) Dysponują osobami lub będą dysponować zdolnymi do wykonania zamówienia

–  przynajmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności :

-  konstrukcyjno – budowlanej

-  całkowite doświadczenie nie mniej niż 3 lata (licząc od daty wystawienia uprawnień w 

  danej  specjalności)

UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień

3) Dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym – min.:

-  środek transportu  o ładowności do 15 ton 2 szt

-  koparko ładowarką 1szt

           -  zagęszczarkami 2 szt

4) Posiadają doświadczenie w realizacji robót:

Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat  przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie  jako główny wykonawca lub członek  konsorcjum min. 1 zadania  o podobnym charakterze robót jak w ofercie (tj. wykonanie boisk sportowych nawierzchni żużlowo – piaskowej lub trawiastej, wykonanie parkingów  z kostki  cementowej, wykonanie obiektów kubaturowych o kubaturze nie mniejszej niż.2000m3 z tym ,ze w/w roboty nie muszą być objęte jednym zamówieniem)  poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje udzielone przez Inwestora)
 5) Udzielą gwarancji na wykonane roboty – min. 60 miesięcy
6)  Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w  zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

7) Ocena spełnienia warunków udziału WYKONAWCY w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego-spełnia/niespełna.
VI. 2 INFORMACJA  O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  W CELU
 POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień  publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony  o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert );

Uwaga:

1.1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:  a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;   b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ; Dokumenty, o których mowa w pkt 1.1) lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert);

1.2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa  w punkcie 1.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (aktualność dokumentów jak w pkt 1.1).
2)  Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają
  z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie;
2a) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających  się o
udzielenie zamówienia .
3) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp – wg załączonego wzoru - załącznik Nr 1 do oferty;
4) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wg załączonego  wzoru –    załącznik Nr 2 do  oferty;
5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg  wzoru stanowiącego  załącznik Nr 3 do  oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień )
6)Wykaz sprzętu , którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca wg. wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia.
7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat wg  formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje)
8)Oświadczenie o okresie gwarancji – wypełnić na formularzu oferty.
9) Polisa lub inny dokument  ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
VII. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM:
Wykonawca  zobowiązany jest  wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości  15.000,00  PLN
 VIII.KRYTERIA OCENY OFERT I  ICH  ZNACZENIE:
- cena brutto: 100%


IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
                1)Miejsce składania ofert:
                Urząd Miejski Radomyśl Wielki
                39-310 Radomyśl Wielki   ul. Rynek 32 pok. 2 
                2)Termin składania ofert :do dnia  29.01.2010 r.  do godziny 10.00
                3)Otwarcie złożonych ofert nastąpi  w dniu 29.01.2010 r o godzinie 10.10
                 w pok.27 (sala narad) w  Urzędzie  Miejskim przy ul. Rynek 32


X.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Wykonawca jest związany  złożoną ofertą przez 30 dni .
                Bieg terminu  związania ofertą  rozpoczyna się  wraz z upływem terminu           składania  ofert.
XI. INFORMACJA O DNIU ZAMIESZCZENIA OGŁOSZENIA W  BIULETYNIE   ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
-  ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych  na stronie Portalu UZP dnia 18.12.2009 r. pod nr. 248291-2009

 

Radomyśl Wielki dn. 18.12. 2009 r.

[ pobierz SIWZ ]

[ pobierz Rozdział IV Przedmiar robót ]

[ pobierz Rozdział V SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA ]

[ pobierz Rozdział VII Dokumentacja projektowa PROJEKT BUDOWLANY ]

[ pobierz Rozdział VII Dokumentacja techniczna ciąg dalszy - PROJEKT ZAMIENNY ]

 

inż. Józef Rybiński - Burmistrz Radomyśla Wielkiego