271/12/2011 Ogłoszenie o przetargu na: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Ra

                          

Radomyśl Wielki: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki
Numer ogłoszenia: 141747 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki. Zamówienie obejmuje: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno- wyrównawczych) w klasach I-III w 10-ciu szkołach podstawowych, w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki WND - POKL.09.01.02-18-032/10 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/12 i 2012/13. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizacje i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw, prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, muzycznych, plastycznych, artystycznych. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zajęcia będą przeprowadzane w następujących szkołach: Szkoła Podstawowa w Dąbiu: CZĘŚĆ Nr 1: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ Nr 2: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ Nr 3: Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów w zakresie gier logicznych dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. Szkoła Podstawowa w Dąbrówce Wisłockiej: CZĘŚĆ Nr 4: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla grupy 4 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 70 godzin. CZĘŚĆ Nr 5: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 4 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 70 godzin. CZĘŚĆ Nr 6: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 70 godzin. CZĘŚĆ Nr 7: Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczno- techniczne uczniów dla grupy 3 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 70 godzin. Szkoła Podstawowa w Dulczy Wielkiej: CZĘŚĆ Nr 8: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. CZĘŚĆ Nr 9: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 5 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. CZĘŚĆ Nr 10: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla grupy 25 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. CZĘŚĆ 11: Zajęcia rozwijające umiejętności muzyczne uczniów dla grupy 25 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. CZĘŚĆ 12: Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów w zakresie gier logicznych dla grupy 12 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. Szkoła Podstawowa w Janowcu: CZĘŚĆ 13: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu. 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ 14: Zajęcia rozwijające uzdolnienia artystyczne uczniów dla grupy 25 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ 15: Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów w zakresie gier logicznych dla grupy 30 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. Szkoła Podstawowa w Partyni: CZĘŚĆ 16: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. CZĘŚĆ 17: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla grupy 22 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. CZĘŚĆ 18: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 15 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ 19: Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów w zakresie rytmiki i tańca dla grupy 27 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ 20: Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów w zakresie gier logicznych dla grupy 30 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. Szkoła Podstawowa w Podborzu: CZĘŚĆ 21: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla grupy 15 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 80 godzin. CZĘŚĆ 22: Zajęcia rozwijające zdolności i umiejętności muzyczne uczniów dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin. CZĘŚĆ 23: Zajęcia rozwijające zdolności matematyczne uczniów dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 80 godzin. Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim: CZĘŚĆ 24: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla grupy 26 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin. CZĘŚĆ 25: Zajęcia rozwijające zdolności matematyczne uczniów dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin. CZĘŚĆ 26: Zajęcia rozwijające zainteresowanie przyrodnicze uczniów dla grupy 30 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin. CZĘŚĆ 27: Zajęcia rozwijające zdolności i umiejętności muzyczne uczniów dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 70 godzin. CZĘŚĆ 28: Zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia plastyczne uczniów dla grupy 40 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin. Szkoła Podstawowa w Rudzie: CZĘŚĆ 29: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 80 godzin. CZĘŚĆ 30: Zajęcia rozwijające zdolności i umiejętności muzyczne uczniów dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin. CZĘŚĆ 31: Zajęcia rozwijające zdolności matematyczne uczniów dla grupy 12 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 80 godzin. Szkoła Podstawowa w Zdziarcu: CZĘŚĆ 32: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla 1 ucznia. Łącznie zamówienie obejmuje 30 godzin. CZĘŚĆ 33: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy dla grupy 12 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ 34: Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów w zakresie gier logicznych dla grupy 8 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin. CZĘŚĆ 35: Zajęcia rozwijające uzdolnienia wokalno- teatralne uczniów dla grupy 10 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 90 godzin. Szkoła Podstawowa w Żarówce: CZĘŚĆ 36: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu 1. Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu dla grupy 9 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ 37: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 7 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. CZĘŚĆ 38: Zajęcia socjoterapeutyczne w zakresie umiejętności komunikacji społecznej dla grupy 13 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. CZĘŚĆ 39: Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów w zakresie gier logicznych dla grupy 11 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających na: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno- wyrównawczych) w klasach I-III 10 szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Radomyśl Wielki, w zakresie: prowadzenie zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym zagrożonych ryzykiem dysleksji, zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, prowadzenie gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postaw, prowadzenie zajęć socjoterapeutycznych, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematyczno- przyrodniczych, muzycznych, plastycznych, artystycznych. Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w zakresie jak wyżej, których wartość nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 39.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.3) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi: a) stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego (z wyjątkiem części zamówień nr 3, 12, 15, 20, 34, 39 oraz 19); b) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej - dla części nr 1, 2, 4, 7, 8, 13, 14, 16, 17, 21, 23, 24, 25, 26, 28, 29, 31, 32, 36 zamówienia; wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii- dla części nr 5, 9, 18, 37 zamówienia; wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologicznym lub wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i studia podyplomowe w zakresie socjoterapii lub terapii pedagogicznej lub oligofrenopedagogiki bądź równoważne kursy - dla części nr 38 zamówienia; wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej- dla części nr 6, 10, 33 zamówienia; instruktor posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć z szachów - dla części nr 3, 12, 15, 20, 34, 39 zamówienia; instruktor posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć w zakresie rytmiki i tańca - dla części nr 19 zamówienia; wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym uprawnienia do nauczania muzyki lub wykształcenie wyższe magisterskie i skończony co najmniej II stopień szkoły muzycznej - dla części nr 11, 22, 27, 30 zamówienia; wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub ukończone Studium Kształcenia Animatorów Kultury na specjalizacji teatralnej - dla części nr 35 zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, wystąpienie siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 (budynek Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim) pok. Nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 (budynek Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim) pok. Nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :

sprawy merytoryczne – dr Andrzej Przybyszewski – dyrektor GZEAS w Radomyślu Wielkim, tel. 14 68 07 062; adres e-mail: gzeasrw@wp.pl

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 20,00 PLN brutto) w Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 (budynek Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim) pok. Nr 20 w godz. od 7:30 do 15:00

pobierz SIWZ
inż. Józef Rybiński- Burmistrz Radomyśla Wielkiego