Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Radomyśl Wielki: Zakup dwóch samochodów ratowniczo- gaśniczych lekkich 4x2 dla jednostek OSP w Podborzu i Partyni
Numer ogłoszenia: 182861 - 2011; data zamieszczenia w BZP: 04.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup dwóch samochodów ratowniczo- gaśniczych lekkich 4x2 dla jednostek OSP w Podborzu i Partyni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup dwóch samochodów ratowniczo- gaśniczych lekkich 4x2 dla jednostek OSP w Podborzu i Partyni spełniających wymagania formalno-prawne wynikające z: a)polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym; b)Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 roku w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także zasad wydania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania - Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002) wraz z świadectwem dopuszczenia wydanym przez CNBOP. Zamówienie obejmuje: zakup dwóch samochodów ratowniczo- gaśniczych lekkich 4x2 o następujących parametrach: Rok produkcji: 2010 (fabrycznie nowy); Silnik: · Pojemność 2000cm3 (turbo-diesel Common Rail ); · Moc minimalna od 115 KM; · Moment obrotowy minimum 290 Nm; · Norma emisji spalin: Euro 4. Skrzynia biegów: · manualna 6-cio biegowa; · ukł. przeniesienia napędu - na przednia os. Hamulce: · ABS + EBV (Elektroniczny korektor siły hamowania )+ AFU (Wspomaganie Nagłego Hamowania) + 4 hamulce tarczowe. Układ kierowniczy: · ze wspomaganiem; · kierownica regulowana na wysokość 4-ramienna. Nadwozie: typu furgon towarowo-osobowy; przystosowany do przewozu minimum 5 osób; kolor czerwony typu RAL 3000; poszycie wewnętrzne sufitu w części pasażerskiej wykonane z wykładziny materiałowej; wykończenie ścian wnętrza z tworzywa; oddzielenie przedziału pasażerskiego od przedziału sprzętowego. Podłoga: · antypoślizgowa. Okna: · szyby przyciemniane o wysokiej zdolności filtrowania; · przeszklenie samochodu w części osobowej; · tylne drzwi dwuskrzydłowe otwierane pod kontem 180 stopni; · drzwi boczne odsuwane z prawej strony z oknem przesuwnym. Ogrzewanie: ogrzewanie w części osobowej samochodu; klimatyzacja manualna. Wyposażenie fabryczne: · radio-odtwarzacz CD + 2 głośniki; · centralny zamek + immobiliser; · fotel kierowcy z regulacja; · poduszka powietrzna kierowcy; · trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica. Wyposażenie zabudowy (standard): · Belka świetlna z napisem Straż z przodu pojazdu i lampa błyskowa z tyłu pojazdu, oraz lampy stroboskopowe montowane nad zderzakiem przednim; · Generator sygnałów świetlnych i dźwiękowych z możliwością podawania komunikatów; · Oświetlenie przedziału pasażerskiego włącznie z kabina kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego; · Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane automatycznie po otwarciu tylnych drzwi, główny włącznik oświetlenia przedziału ładunkowego zainstalowany w kabinie kierowcy; · Dodatkowe gniazda zapalniczki w przedziale osobowym i sprzętowym; · Halogen przenośny typu Szperacz w przedziale sprzętowym; · Regały - wykonane z materiałów niekorodujących, ściany w przedziale sprzętowym częściowo zabezpieczone blachą aluminiową ryflowaną; · podłoga w przedziale sprzętowym wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej; · Hak holowniczy; · Platforma dachowa do przewozu węży ssawnych, drabin wraz z drabinką z tyłu pojazdu; · Oznakowanie Pojazdu numerami operacyjnymi z tyłu, po bokach; · Wyciągarka samochodowa 5,5 KM do 3500 kg; · Przygotowanie pod montaż radiostacji; · drabina 3 przęsłowa; · mocowania węży ssawnych, tłocznych, narzędzi p/poż.; · Aktualna, pozytywna opinia CNBOP. Wymiary podstawowe: - Długość pojazdu bez dodatkowego osprzętu min. 5182 mm; - Rozstaw osi minimum 3400 mm; - Minimalna szerokość bez lusterek 1900 mm. Warunki i okres gwarancji: gwarancja na silnik i podzespoły minimum 24 miesiące; gwarancja na perforację nadwozia minimum 144 m-ce (12lat); gwarancja na lakier minimum 36 miesięcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 1.000 PLN.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w pkt 5.1.1) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie w ciągu ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie min. 1 dostawy w zakresie rzeczowo- finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia (na załączniku Nr 5 do oferty).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.4) SIWZ Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. III.6.2) Zakres dostawy, która zostanie powierzona podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do oferty. III.6.3) Dowód wniesienia wadium. III.6.4) Opis parametrów techniczno - użytkowych z wykorzystaniem wzoru Rozdział III SIWZ. III.6.5) Świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, wydane przez CNBOP w Józefowie k/Otwocka. III.6.6) Świadectwo homologacji podwozia pojazdów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: okoliczności wystąpienia zdarzenia losowego powodującej konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych; zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem zaistnienia sytuacji niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; zmiany terminu wykonania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji). Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Radomyśl Wielki, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32, pok. Nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :
organizacja przetargu – mgr inż. Joanna Kulpa – od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.00 – tel. (14) 680-70-69; Fax. (14) 68-19-122
sprawy techniczne – mgr Sylwia Wilk – od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.00 – tel. (14) 680-70-68; Fax. (14) 68-19-122
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 20,00 PLN brutto) w siedzibie zamawiającego pok. 4- Urząd Miejski Radomyśl Wielki 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 w godz. od 7:30 do 15:00