Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Znak spr. 271/16/2011 Radomyśl Wielki dnia 17.08.2011 r.
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Burmistrz Radomyśla Wielkiego działając zgodnie z art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: „Dowóz uczniów do szkół i placówek na terenie Gminy Radomyśl Wielki w roku szkolnym 2011/2012” prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
uzasadnienie prawne
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.:Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
- uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia Rozdział III nie uwzględnił części trasy przejazdu Dulcza Mała – Radomyśl Wielki, w związku z czym zwiększyła się liczba kilometrów na tej trasie z 18 km na 20 km. Ponadto mylnie podano trasę Janowiec/Podlesie - Radomyśl Wielki, gdyż powinno być Janowiec/Pniaki – Radomyśl Wielki co również powoduje zwiększenie liczby kilometrów z 13 na 15. W związku z tym, iż zwiększenie liczby kilometrów ma znaczący wpływ na prawidłowe wyliczenia ceny biletu miesięcznego uznano to za wadę niemożliwą do usunięcia, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.