Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Przejdź do strony głównej
oficjalny portal internetowy
Punkt Potwierdzający Profil Zaufany
Ochrona danych osobowych - RODO
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminny Portal Mapowy
Gminny kalendarz imprez
Poniedziałek | 8.00 – 16.00 |
Wtorek | 7.30 – 15.30 |
Środa | 7.30 – 15.30 |
Czwartek | 7.30 – 15.30 |
Piątek | 7.30 – 15.30 |
Burmistrz
Radomyśla Wielkiego
przyjmuje interesantów
w poniedziałki
od 800 do 1600
Radomyśl Wielki: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki
Numer ogłoszenia: 225245 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dla uczestników projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki. Zamówienie obejmuje: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno- wyrównawczych) w klasach I-III w 5-ciu szkołach podstawowych, w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki WND - POKL.09.01.02-18-032/10 Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/12 i 2012/13. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizacje i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć wyrównawczych. Zadanie obejmuje: prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematycznych, muzycznych, artystycznych. Jednostka 1 godzina używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zajęcia będą przeprowadzane w następujących szkołach: Szkoła Podstawowa w Dulczy Wielkiej: CZĘŚĆ Nr 1: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy dla grupy 5 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. CZĘŚĆ Nr 2: Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów w zakresie gier logicznych dla grupy 12 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 60 godzin. Szkoła Podstawowa w Partyni: CZĘŚĆ Nr 3: Zajęcia rozwijające umiejętności uczniów w zakresie rytmiki i tańca dla grupy 27 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 120 godzin. Szkoła Podstawowa w Podborzu: CZĘŚĆ Nr 4: Zajęcia rozwijające zdolności i umiejętności muzyczne uczniów dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin. Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim: CZĘŚĆ Nr 5: Zajęcia rozwijające zdolności i umiejętności muzyczne uczniów dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 70 godzin. Szkoła Podstawowa w Rudzie: CZĘŚĆ Nr 6: Zajęcia wyrównawcze dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 80 godzin. CZĘŚĆ Nr 7: Zajęcia rozwijające zdolności i umiejętności muzyczne uczniów dla grupy 20 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 140 godzin. CZĘŚĆ Nr 8: Zajęcia rozwijające zdolności matematyczne uczniów dla grupy 12 uczniów. Łącznie zamówienie obejmuje 80 godzin..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających na: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno- wyrównawczych) w klasach I-III 5 szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Radomyśl Wielki, w zakresie: prowadzenie zajęć dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych, zajęć logopedycznych korygujących wady wymowy, a także rozwijających zainteresowania uczniów uzdolnionych z uwzględnieniem zajęć matematycznych, muzycznych, artystycznych. Zamawiający przewiduje wystąpienie zamówień uzupełniających w zakresie jak wyżej, których wartość nie przekroczy 20 % zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku określonego w pkt 5.1.3) SIWZ Zamawiający uzna udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi: a) stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego (z wyjątkiem części zamówień nr 1, 3 oraz instruktor szachowy); b) wykonawcy poszczególnych zadań muszą spełniać następujące wymogi dotyczące wykształcenia: wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej - dla części nr 6, 8 zamówienia; wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii- dla części nr 1 zamówienia; instruktor posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć z szachów lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej dla części nr 2 zamówienia; instruktor posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć w zakresie rytmiki i tańca - dla części nr 3 zamówienia; wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w klasach I-III szkoły podstawowej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym uprawnienia do nauczania muzyki lub wykształcenie wyższe magisterskie i skończony co najmniej II stopień szkoły muzycznej - dla części nr 4, 5, 7 zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.6.1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia (przewidzianych w ofercie), na osoby o co najmniej równoważnych kwalifikacjach; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność zmiany terminu/terminów wykonania umowy. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, wystąpienie siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyslwielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 (budynek Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim) pok. Nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 (budynek Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim) pok. Nr 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zadanie będzie finansowane z budżetu Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :
sprawy merytoryczne – dr Andrzej Przybyszewski – dyrektor GZEAS w Radomyślu Wielkim, tel. 14 68 07 062; fax 14 68 19 123 adres e-mail: gzeasrw@wp.pl
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 20,00 PLN brutto) w Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 (budynek Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim) pok. Nr 20 w godz. od 7:30 do 15:00
pobierz SIWZ