271/29/2011 Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki

                                                                                                                                                        

Radomyśl Wielki: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki
Numer ogłoszenia: 283755 - 2011; data zamieszczenia w BZP: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl Wielki , Rynek 32, 39-310 Radomyśl Wielki, woj. podkarpackie.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomyslwielki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę pomocy dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych na terenie Gminy Radomyśl Wielki. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: CZĘŚĆ Nr 1: Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych i dzieci uzdolnionych matematycznie (Dąbie, Partynia, Podborze, Radomyśl Wielki, Ruda, Zdziarzec, Żarówka) CZĘŚĆ Nr 2: Pomoce dydaktyczne do zajęć dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji (Dąbie, Dąbrówka Wisłocka, Dulcza Wielka, Janowiec, Partynia, Radomyśl Wielki, Zdziarzec, Żarówka) CZĘŚĆ Nr 3: Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - nauka gry w szachy, gry logiczne (Dąbie, Dulcza Wielka, Janowiec, Partynia, Zdziarzec, Żarówka) CZĘŚĆ Nr 4: Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - obserwacje przyrodnicze (Dąbie, Radomyśl Wielki, Żarówka) CZĘŚĆ Nr 5: Pomoce dydaktyczne do zajęć logopedycznych dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy (Dąbrówka Wisłocka, Dulcza Wielka, Żarówka) CZĘŚĆ Nr 6: Pomoce dydaktyczne do gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy (Dąbrówka Wisłocka, Dulcza Wielka) CZĘŚĆ Nr 7: Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania plastyczno- techniczne uczniów (Dąbie, Dąbrówka Wisłocka, Radomyśl Wielki). CZĘŚĆ Nr 8: Pomoce dydaktyczne do zajęć rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - zajęcia artystyczne (Dulcza Wielka, Janowiec, Partynia, Podborze, Radomyśl Wielki, Ruda, Żarówka) CZĘŚĆ Nr 9: Sprzęt komputerowy (Dąbrówka Wisłocka) CZĘŚĆ Nr 10: Meble i inne wyposażenie (Dąbrówka Wisłocka, Janowiec, Podborze, Ruda) CZEŚĆ Nr 11: Sprzęt muzyczny, nagłośnienie (Janowiec, Partynia, Podborze, Ruda) Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczalne do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wymagany okres gwarancji: dla pomocy dydaktycznych - min. 12 miesięcy od dnia podpisanie protokołu odbioru, dla sprzętu muzycznego, komputerowego, mikroskopów, mebli - min. 24 miesiące- od dnia podpisanie protokołu odbioru. Miejscem dostawy jest Szkoła Podstawowa w Radomyślu Wielkim przy ul. Ogrodowa 2, 39-310 Radomyśl Wielki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawione są w Rozdziale III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca poniesie wszystkie koszty z tytułu należytej realizacji opisanego w Rozdziale III SIWZ przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: dostarczenia, załadunku, rozładunku przedmiotu umowy, ubezpieczenia transportu przedmiotu umowy do czasu odbioru, gwarancji jakości na dostarczony towar.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.30-4, 22.11.00.00-4, 39.13.40.00-0, 39.16.00.00-1, 48.19.00.00-6, 37.00.00.00-8, 32.00.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

    Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do oferty. III.6.2) Zakres dostawy, które zostaną powierzone podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do oferty

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że wystąpią okoliczności które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. W szczególności mogą to być: zmiana terminu wykonania umowy w przypadkach wystąpienia okoliczności siły wyższej- jako siłę wyższą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiły po dniu wejścia w życie umowy, zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. Powyższe okoliczności stanowią warunki zmiany umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP w przypadku wystąpienia takiej okoliczności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomyswielki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 (budynek Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim) pok. Nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 (budynek Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim) pok. Nr 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie finansowane będzie z budżetu Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

V. Do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są :

sprawy merytoryczne – dr Andrzej Przybyszewski – dyrektor GZEAS w Radomyślu Wielkim, tel. 14 68 07 062; fax 14 68 19 123

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna (za cenę 20,00 PLN brutto) w Gminny Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół w Radomyślu Wielkim, 39-310 Radomyśl Wielki, ul. Rynek 32 (budynek Urzędu Miejskiego w Radomyślu Wielkim) pok. Nr 20 w godz. od 7:30 do 15:00

pobierz SIWZ
inż. Józef Rybiński- Burmistrz Radomyśla Wielkiego